گفته می شود که Gears of War نیز برای عرضه پلی استیشن در نظر گرفته شده است

در میان چرخش تازه ای از گزارش ها حاکی از آن است که مایکروسافت حداقل در حال بررسی است تغییر چشمگیر در استراتژی برای عناوین شخص اول ایکس باکس خود، Gears of War – مجموعه‌ای که مدت‌ها با هویت ایکس باکس در هم تنیده شده است – برای عرضه پلی‌استیشن نیز در نظر گرفته شده است.

این به گفته جف گراب از Giant Bomb است که این ادعا را در این فیلم مطرح کرده است آخرین نسخه از پادکست صبح های آشفته او (با تشکر VGC). پرداختن به سیل اخیر شایعات در مورد بازی های شخص اول ایکس باکس که به پلی استیشن می روند – که تاکنون شامل Starfield نیز می شود، دریای دزد، Hi-Fi Rushو بازی آینده ایندیانا جونز Bethesda – گراب گفت: “دیگری که شنیده ام که قطعا در حال بررسی است… Gears of War” است.

وی افزود: «این بدان معنا نیست که این اتفاق خواهد افتاد، اما در حال مذاکره است».

پخش خبر: آیا پوکمون Palworld را از بین خواهد برد؟در یوتیوب تماشا کنید

گنجاندن Gears of War در لیست رو به رشد بازی های شخص اول ایکس باکس که به طور بالقوه می توانند به پلی استیشن متصل شوند، به دلایل مختلف جالب است، به ویژه به این دلیل که این مجموعه ای است که مدت هاست مترادف با ایکس باکس به عنوان یک برند، حتی قبل از مایکروسافت. IP را از اپیک گیمز دریافت کرد در سال ۲۰۱۴٫ شاید اینطور نباشد کاملا به طور جدایی ناپذیری مانند Halo و قهرمان نمادین آن Master Chief با ایکس باکس مرتبط است – به ویژه پس از یک خواب پنج ساله – اما اگر منابع گراب درست باشد، نشان می دهد که تا آنجایی که به بحث های گزارش شده مایکروسافت مربوط می شود، هیچ چیز خارج از میز نیست.

سپس این واقعیت وجود دارد که – با وجود الف استخدام عمومی توسط توسعه دهنده Gears of War The Coalition در سال گذشته – مایکروسافت هنوز به طور رسمی ورود جدیدی را در سری بازی های تیراندازی طولانی مدت اعلام نکرده است. اگر این شرکت صرفاً در نظر دارد چند بازی قدیمی Gears را به پلی استیشن بیاورد – گراب دقیقاً مشخص نمی کند چی ظاهراً در حال بحث است – این یک چیز است، اما یک قسمت جدید در یکی از سری های پرچمدار آن به یک تغییر استراتژیک نسبتاً گسترده تر اشاره می کند.

مثل همیشه، تا زمانی که مایکروسافت چیزی برای گفتن عمومی نداشته باشد، همه اینها حدس و گمان باقی می ماند – اما یک چیزی که ما می دانیم این است که این شرکت آماده است تا Gears of War را به شکلی بزرگ بازگرداند. بازی بعدی ائتلاف ممکن است هنوز در هاله ای از رمز و راز باشد – و صحبت های بی دلیلی در مورد یک ریمستر سری Gears of War – اما یک فیلم لایو اکشن Gears of War و انیمیشن سریال تلویزیونی نتفلیکس هر دو بوده است رسما اعلام کرد.


منبع: https://www.eurogamer.net/gears-of-war-reportedly-also-being-considered-for-playstation-release?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *