گفته می شود که Until Dawn برای PS5 و PC با اعلامیه ای که قرار است “طی ۱۵ روز آینده” منتشر شود، می رود.

بر اساس گزارش‌ها، بازی فوق‌العاده سرگرم‌کننده ترسناک PS4 Until Dawn به PS5 و PC راه پیدا می‌کند و گفته می‌شود که طی دو هفته آینده یک اعلامیه رسمی منتشر خواهد شد.

این به گفته افشاگر قابل اعتماد billbil-kun که در حال نوشتن است برای Dealabsمی گوید عرضه پلی استیشن ۵ و رایانه شخصی «نسخه کاملاً جدید» Until Dawn خواهد بود که حداقل یک سال است که در حال توسعه است. Billbil-kun نتوانست مطمئن شود که آیا این نسخه جدید نسخه بازسازی شده است یا کامل، یا نسخه های پلی استیشن ۵ و رایانه شخصی به طور همزمان عرضه می شوند، اما می گوید که رونمایی رسمی احتمالاً “در عرض ۱۵ روز” انجام می شود.

نوع دقیق توجه خواهد کرد که دقیقا همان بازه زمانی billbil-kun است که قبلا برای آن گزارش شده بود رونمایی بزرگ بعدی Death Stranding 2به شایعاتی که سونی قصد دارد به زودی نمایش جدیدی از PlayStation State of Play را منتشر کند، اعتبار بیشتری می دهد.


گفته می شود که Until Dawn برای PS5 و PC با اعلامیه ای که قرار است “طی ۱۵ روز آینده” منتشر شود، می رود.تا سحر | تریلر تاریخ انتشار | PS4


Until Dawn در سال ۲۰۱۵ برای پلی استیشن ۴ راه اندازی شد – و خیلی هم خوب بود!

شایان ذکر است، خبر انتشار پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی برای Until Dawn تنها یک هفته پس از معرفی بازی ترسناک Supermassive در سال ۲۰۱۵ منتشر شد – چرخشی تعاملی در ژانر اسلشر نوجوانان با بازی Rami Malek و Hayden Panettiere، شبیه به بازی‌های اخیر Dark Pictures Anthology. در حال تبدیل شدن به یک فیلم توسط نویسنده و کارگردان فیلم ترسناک ۲۰۱۷ Annabelle: Creation.

با توجه به تلاش روزافزون سونی به سمت اقتباس‌های بزرگ و کوچک از فرنچایزهای شخص اول خود و به دنبال افزایش آگاهی در مورد بازی‌های خود، خبرهایی مبنی بر اینکه نسخه بهبودیافته‌ای از Until Dawn در کنار اقتباس سینمایی آن در حال توسعه است، واقعاً چندان جالب نیست. یک شگفتی در اینجا امیدواریم که صحبت از یک اعلامیه رسمی قریب الوقوع درست باشد!


منبع: https://www.eurogamer.net/until-dawn-reportedly-heading-to-ps5-and-pc-with-an-announcement-due-within-15-days?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *