گلکسی اس ۲۴ اولترا با ۸۷۰ دلار تخفیف عرضه شد، اما نه برای مدت طولانی

سری گلکسی اس ۲۴ تقریباً دو هفته پیش معرفی شد، به این معنی که پیش‌سفارش‌ها و تمام پاداش‌های ویژه آن‌ها در شرف پایان است. برای به دست آوردن حداکثر ارزش از گیت در یک تلفن جدید، اکنون زمان آن است که تا آنجا که می توانید در Galaxy S24 Ultra و برادران کوچک آن صرفه جویی کنید.

همانطور که در زمان باز شدن پیش‌سفارش‌ها اتفاق افتاد، سامسونگ همچنان قیمت گلکسی اس ۲۴ اولترا و گلکسی اس ۲۴ پلاس را تا ۸۷۰ دلار کاهش می‌دهد. Galaxy S24 می تواند تا ۶۱۰ دلار تخفیف دریافت کند.

۸۷۰ دلار تخفیف GALAXY S24 ULTRA، S24+: تخفیف کامل ۸۷۰ دلاری روی دو گوشی برتر سامسونگ به عنوان تخفیف ۷۵۰ دلاری مبادله فوری همراه با ارتقاء فضای ذخیره سازی از ۲۵۶ گیگابایت به ۵۱۲ گیگابایت ارائه می شود. این تغییر فضای ذخیره‌سازی معمولاً ۱۲۰ دلار هزینه اضافی برای شما دارد، اما سامسونگ به شما اجازه می‌دهد به صورت رایگان به آن بپردازید.

شما به خوبی می دانید که برای دریافت ۷۵۰ دلار تخفیف کامل برای معاملات، به بهترین گوشی های سامسونگ در سال گذشته یا بیشتر نیاز دارید. گوشی هایی مانند گلکسی اس ۲۳ اولترا یا گلکسی زد فولد ۵ امروز ۷۵۰ دلار ارزش دارند، در حالی که گوشی هایی مانند گلکسی اس ۲۲ اولترا یا اس ۲۳ پلاس ۶۵۰ دلار ارزش دارند. اینها همه مقادیر ثابتی هستند و به احتمال زیاد از اینجا بالا نمی روند. در واقع سامسونگ همینطور است احتمال دارد پس از پایان پیش‌سفارش‌ها، آنها را کاهش دهید. با خیال راحت ارزش گوشی خود را بررسی کنید اینجا.

۱۵۰ دلار اعتبار جایزه: یکی از بزرگترین دلایل برای استفاده از این پیش‌سفارش لحظه آخری، اعتباری است که سامسونگ به شما می‌دهد تا برای لوازم جانبی مانند قاب‌ها یا جوانه‌های گوش یا گلکسی واچ جدید استفاده کنید.

در شرایط عادی، در صورت پیش‌سفارش گلکسی اس ۲۴ اولترا، ۱۰۰ دلار اعتبار برای خرج کردن، ۷۵ دلار برای S24+، یا ۲۵ دلار برای گلکسی S24 دریافت خواهید کرد. برای آن ها که مطمئن شد رزرو کرد، باید ۵۰ دلار اضافی در بالای آن اعداد داشته باشید. و برای کسانی که رزرو نکرده‌اند، چون سامسونگ به ما اجازه می‌دهد گاهی اوقات به شما تبلیغات ویژه ارائه دهیم، همچنان می‌توانید آن ۵۰ دلار اعتبار اضافی برای خرج کردن دریافت کنید. باید به طور خودکار از طریق پیوند پیش‌سفارش زیر اعمال شود.

در پایان، ما به دنبال یک Galaxy S24 Ultra با قیمتی کمتر از ۵۴۹ دلار با ۱۵۰ دلار اعتبار برای خرید لوازم جانبی. برای گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴، می توانید آن ها را با کمتر از ۲۴۹ دلار و به ترتیب ۱۲۵ یا ۷۵ دلار اعتبار دریافت کنید.

پیش خرید GALAXY S24 ULTRA


منبع: https://www.droid-life.com/2024/01/29/galaxy-s24-ultra-pre-orders-at-870-off-almost-done/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *