گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ می‌توانند با نمایشگرهای سخت‌تر «Ironflex» عرضه شوند

گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ می‌توانند با نمایشگرهای سخت‌تر «Ironflex» عرضه شوند

ما بیشتر بر روی آن تمرکز کرده ایم سامسونگ گلکسی اس ۲۴ در حال حاضر، اما گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ به زودی پس از آن – و یک افشای جدید نشان می دهد که این تلفن های تاشو با صفحه نمایش “Ironflex” که سخت تر از همیشه هستند عرضه می شوند.

Ironflex اصطلاحی است که در یک جدید استفاده می شود ثبت علامت تجاری از سامسونگ (از طریق گلکسی کلاب و SamMobile، به دفتر مالکیت معنوی کره (KIPO) ارسال شد و با یک “پانل نمایشگر OLED تاشو” و یک “هوشمند هوشمند تاشو” مرتبط شد.

متأسفانه ما اطلاعات زیادی در مورد اینکه Ironflex چیست یا به چه چیزی اشاره دارد به دست نمی‌آوریم – اما فرض می‌کنیم که یک علامت تجاری با این نام، مرتبط با نمایشگر گوشی‌های هوشمند تاشو، برای عرضه فناوری صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیرتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در این پرونده، سامسونگ به مانیتورهای صفحه‌نمایش پوشیدنی و رایانه‌های تبلت تاشو اشاره می‌کند، بنابراین این امکان وجود دارد که Ironflex در آینده‌ای نه چندان دور راه خود را به هدست‌های واقعیت مجازی و همچنین نمایشگرهای لپ‌تاپ باز کند.

قدرت مهم است

در حالی که مشخص نیست Ironflex چیست یا اینکه آیا این علامت تجاری در کنار Samsung Galaxy Z Fold 6 و Samsung Galaxy Z Flip 6 استفاده می شود، منطقی است که سامسونگ بخواهد به مصرف کنندگان در مورد انعطاف پذیری نمایشگرهای تاشو خود اطمینان دهد.

گوشی‌های تاشو دوام بیشتری نسبت به قبل دارند، اما لولای صفحه نمایش در مقایسه با گوشی‌های هوشمند استاندارد که خم نمی‌شوند، نقطه ضعف دیگری را اضافه می‌کند. اگر این موضوع برای خریداران گوشی نگران کننده نیست، پس این به معنای فروش بیشتر برای سامسونگ است.

با صحبت از انعطاف‌پذیری بیشتر، رئیس بخش موبایل TM Roh سامسونگ به طور رسمی این را گفته است محافظت در برابر گرد و غبار در دستور کار گوشی های تاشو ۲۰۲۴ این شرکت است، با تغییرات در تنظیمات نمایشگر نیز انتظار می رود.

چه کسی می داند، ما حتی ممکن است یک اسلات قلم S دریافت کنید برای گلکسی زد فولد ۶ امسال. این سامسونگ گلکسی زد فولد ۵ و Samsung Galaxy Z Flip 5 در جولای ۲۰۲۳ راه اندازی شد، بنابراین جولای ۲۰۲۴ شرط خوبی برای ظاهر جانشینان آنها به نظر می رسد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/samsung-galaxy-phones/the-galaxy-z-fold-6-and-z-flip-6-could-come-with-tougher-ironflex-displays

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *