گلکسی M55 5G سامسونگ معرفی شد؛ مشخصات + قیمت

سامسونگ از جدیدترین گوشی میان‌رده خود، یعنی گلکسی M55 5G در برزیل رونمایی کرد. با وجود شباهت‌های طراحی میان این دستگاه و گلکسی A55 5G، مشخصات آن‌ها با یکدیگر متفاوت است.

مشخصات و قیمت گلکسی M55 5G

گوشی جدید سامسونگ به نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت مجهز شده است. در بالای نمایشگر یک حفره برای میزبانی از دوربین سلفی به‌چشم می‌خورد و همچنین زیر پنل سنسور اثرانگشت قرار گرفته است. این گوشی هوشمند سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۴ با رابط کاربری One UI 6.1 را اجرا می‌کند.

درحالی‌که گلکسی A55 5G به تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ مجهز شده، سامسونگ برای گوشی گلکسی M55 5G‌ از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ استفاده کرده است. این گوشی هوشمند همچنین به ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی مجهز شده است.

گلکسی M55 5G سامسونگ معرفی شد؛ مشخصات + قیمت

گوشی جدید سامسونگ به دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال مجهز شده. این دستگاه همچنین از دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دسترسی دارند.

از سایر مشخصات گلکسی ام ۵۵ می‌توان به وای‌فای ۶، بلوتوث ۵.۲، NFC، ضخامت ۷.۸ میلی‌متری و پشتیبانی از استاندارد IP67‌ برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار اشاره کرد. قیمت گلکسی M55 در برزیل برابر ۵۴۰ دلار است. انتظار می‌رود در هفته‌های آینده این گوشی هوشمند وارد بازار کشورهای دیگر شود.


منبع: https://digiato.com/mobile/samsung-galaxy-m55-5g-launched

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *