گلکسی S24 اولترا ۱۹۹ دلار؛ طرح ویژه سامسونگ برای خریداران آمریکایی با یک پیش‌شرط مهم

گلکسی S24 اولترا به‌عنوان بهترین گوشی سامسونگ و یکی از بهترین گوشی ها در بازار، قیمتی گرانی دارد. قیمت گوشی پرچم‌دار سامسونگ در کانفیگ پایه از ۱٬۲۹۹ دلار آغاز می‌شود؛ با‌این‌حال سامسونگ شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته است که قیمت گلکسی S24 اولترا را به ۱۹۹ دلار می‌رساند.

تخفیف سامسونگ برای خریداران آمریکایی و تنها برای تعدادی از گوشی‌های واجدشرایط که اپراتورهایی مانند AT&T یا تی‌-موبایل عرضه کرده‌اند و قفل اپراتور دارند، اعمال می‌شود. در این شرایط، خریداران می‌توانند با تحویل گوشی سامسونگ خود به اپراتور، اعتبار حداکثر ۱٬۰۰۰ دلار دریافت کنند که روی صورت‌حساب ماهیانه‌ی آن‌ها اعمال می‌شود.

همچنین، در‌صورت خرید گلکسی S24 اولترا با شرایط یاد‌شده، سامسونگ اعتبار ۱۰۰ دلاری اضافی به خریداران می‌دهد که می‌توانند از آن برای خرید ساعت هوشمند سامسونگ و خرید هدفون سامسونگ، ازجمله گلکسی واچ ۶ و گلکسی بادز ۲ پرو استفاده کنند.

سامسونگ افزون‌بر مدل‌های دارای قفل اپراتور، مدل‌های آنلاک گوشی‌هایش را نیز می‌فروشد. این شرکت برای خرید نسخه‌ی آنلاک گلکسی S24 اولترا ۷۵۰ دلار اعتبار در نظر می‌گیرد که تنها برای تعویض مدل‌های پرچم‌دار قبلی با مدل جدید اعمال می‌شود.


منبع: https://www.zoomit.ir/mobile/417919-samsung-galaxy-s24-ultra-price-off/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *