گل سرسبد جدید گوگورو، پالس، یک اسکوتر اسپرت و با تکنولوژی بالا است

گوگورو بیشتر به خاطر آن شناخته شده است تکنولوژی تعویض باتری، اما اسکوتر جدید آن ممکن است یکی از سریع ترین و با تکنولوژی ترین مدل های موجود باشد. پالس پرچمدار می تواند شتاب ۰ تا ۳۲ مایل در ساعت را تنها در ۳٫۰۵ ثانیه به لطف این شرکت افزایش دهد. "هایپرهسته" فناوری که گشتاور ۳۷۸ نانومتری را به چرخ عقب منتقل می کند. در عین حال، به صفحه نمایش لمسی ۱۰٫۲۵ HD مجهز شده است که ناوبری گام به گام و موارد دیگر را ارائه می دهد.

اولین چیزی که در پالس به چشم می خورد، طراحی جدید زاویه ای و مدرن است که با آن متفاوت است مدل های گذشته که بیشتر در سمت یکپارچهسازی با سیستمعامل بودند. به گفته گوگورو، این مزیت همچنین کاهش کشش غیر ضروری و استفاده از جریان هوا برای خنک کردن موتور الکتریکی است.

پیشرانه جدید ۹ کیلوواتی Hyper Drive دارای یک سیستم خنک کننده دوگانه هیبریدی آب و هوا است که به موتور H1 اجازه می دهد تا سرعت ۱۱۰۰۰ RPM را بپیماید. این شرکت نوشت، در حالی که عملکرد را افزایش می دهد، همچنین قرار است مصرف انرژی را کاهش دهد.

گل سرسبد جدید گوگورو، پالس، یک اسکوتر اسپرت و با تکنولوژی بالا است
گوگورو

از یک سیستم روشنایی ماتریس فعال با ۱۳ واحد LED جداگانه استفاده می کند. هر یک از آن‌ها به‌طور فعال روشن می‌شوند تا با سرعت، پیچ‌ها و حتی شرایط آب‌وهوایی راننده سازگار شوند، احتمالاً برای بهبود دید در ترافیک. همانطور که با سرعت بیشتری رانندگی می کنید، چراغ های جلوی ماتریس فعال نیز در جاده و روشنایی گوشه فعال بیشتر می شوند. "نوارهای وسیع تری از نور را در جهت هر پیچ ارائه می دهد،" گوگورو می گوید.

صفحه نمایش لمسی پانوراما ۱۰٫۲۵ اینچی چیزی است که در بسیاری از اسکوترها نمی بینید. همراه با ناوبری گام به گام با اطلاعات ترافیکی در زمان واقعی، سیستم جدید iQ Touch HD را ارائه می دهد که مکان تعویض باتری، سرعت، سطح قدرت و موارد دیگر را نشان می دهد، در حالی که به شما امکان می دهد حالت های مختلف سواری را انتخاب کنید. گوگورو ادعا می کند که این اولین خودروی دو چرخ است که از شاسی دیجیتال جدید کوالکام اسنپدراگون QWM2290 نیرو می گیرد.

سواران می توانند با افزودن کلید اسکوتر به کیف پول اپل خود، پالس را با استفاده از آیفون خود باز کرده و راه اندازی کنند. همچنین می توانید از ویژگی Find My اپل برای پیدا کردن مکان اسکوتر در صورت سرقت یا گم شدن آن استفاده کنید.

Gogoro در تایوان مستقر است و اکنون در ۹ بازار از جمله هند، فیلیپین، چین، ژاپن، کره، سنگاپور، اندونزی و اسرائیل فعالیت می کند. این شرکت هنوز قیمتی برای پالس اعلام نکرده است، اما در اواخر سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ در تایوان عرضه خواهد شد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/gogoros-new-flagship-pulse-is-a-sporty-high-tech-scooter-102014298.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/gogoros-new-flagship-pulse-is-a-sporty-high-tech-scooter-102014298.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *