گوشی‌های پیکسل با افت ویژگی ژانویه مواجه می‌شوند: همه چیز در اینجا گنجانده شده است

ما معمولاً افت ویژگی Pixel را نمی‌بینیم مگر اینکه زمان آن رسیده باشد که به‌روزرسانی سه ماهه اندروید برای دسترسی به دستگاه‌های Pixel برسد. به عنوان نمونه، ما افت ویژگی دسامبر را دریافت کرد با یک به‌روزرسانی بزرگ سه‌ماهه و سپس بلافاصله آزمایش به‌روزرسانی سه‌ماهه مارس آینده را آغاز کردیم، جایی که فرض می‌کردیم Feature Drop بعدی در کنار آن قرار می‌گیرد.

خوب، گوگل همه ما را با کاهش ویژگی های پیکسل در ژانویه که شامل تعدادی ویژگی جدید است، شگفت زده کرد، که بسیاری از آنها بخشی از راه اندازی گلکسی S24 هستند.

چه چیزی در کاهش ویژگی های پیکسل ژانویه وجود دارد؟ بیایید از طریق همه آن صحبت کنیم.

PIXEL 8 IN MINT اینجاست. بله، Pixel 8 و Pixel 8 Pro اکنون در رنگ Mint عرضه می شوند. در مورد انتشار اطلاعات بیشتری داریم در این پست.

سنسور دما PIXEL 8 PRO فعال است شما. سنسور دمای احمقانه ای که گوگل در پیکسل ۸ پرو قرار داده است در نهایت می تواند دمای شما را اندازه گیری کند. به جای اینکه یک سنسور برای اندازه گیری دمای اجسام عجیب و غریب در طول زندگی خود باشید، می توانید تلفن را به عقب برگردانید تا دمای خود را اندازه گیری کنید یا آن را به سمت دیگری بگیرید. اگر بخواهید این نوع سابقه سلامت شخصی را حفظ کنید، می‌توان آن ضبط‌ها را نیز به Fitbit اضافه کرد.

CIRCLE TO SEARCH در تلفن‌های Pixel قرار گرفت. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های جدید که با گلکسی S24 نمایش داده می‌شود، توسط Google ارائه می‌شود و Circle to Search نام دارد. ما یک هفته پیش به طور مفصل در مورد آن صحبت کرد، اما اصول اولیه این است که به شما امکان می دهد از قدرت جستجوی Google با هوش مصنوعی گوگل در هر زمان و در هر زمان برای جستجوی اطلاعات از هر صفحه ای استفاده کنید. می‌توانید از آن برای استخراج اطلاعات از یک ویدیو، تصویر، متن و غیره استفاده کنید. این مورد در حال حاضر فقط در Pixel 8 و Pixel 8 Pro در دسترس است.

PHOTOMOJI چرا که نه. آیا تا به حال می خواهید در یک پیام متنی با یک ایموجی تازه ایجاد شده و اصلی واکنش نشان دهید؟ Photomoji همین است. در پیام‌های Google، پیامی را فشار می‌دهید و نگه می‌دارید تا به آن واکنش نشان دهید، سپس عکسی را برای ایجاد ایموجی انتخاب می‌کنید و سپس گوشی شما قبل از ارسال آن به عنوان واکنش، آن جادو را انجام می‌دهد. به نظر می رسد بسیار سرگرم کننده است. Photomoji در Pixel 3a+ در دسترس است. می توانید آن را در عمل ببینید اینجا.

گوشی‌های پیکسل با افت ویژگی ژانویه مواجه می‌شوند: همه چیز در اینجا گنجانده شده است

MAGIC COMPOSE به شما کمک می کند تا پاسخ دهید. من احساس می‌کنم گوگل چندین بار Magic Compose را معرفی کرده است، اما به نظر می‌رسد که آماده عرضه کامل برای Pixel 8 و Pixel 8 Pro (فقط در حال حاضر) است. هنگام استفاده از پیام‌های Google، Magic Compose به هوش مصنوعی اجازه می‌دهد تا به شما در ایجاد پاسخ‌های سبک و پیشنهادی به مکالمه‌ای که دارید کمک کند.

جدید QUICK SHARE به Pixel می رسد. گوگل و سامسونگ با هم اعلام کرد که Quick Share نام ابزار اشتراک گذاری نزدیک اندروید خواهد بود و اکنون اینجا است. وقتی در اوایل ماه فاش شد، به ما گفتند که ماه آینده منتظر آن باشیم، اما ظاهراً اکنون آماده است؟

سوئیچینگ بدون درز صدا با Pixel Buds Pro. اگر یک جفت هدفون Pixel Buds Pro دارید، به زودی در صورت نیاز به دستگاه‌های مختلف متصل می‌شوند. این می‌تواند به این معنا باشد که برای مکالمه، بدون انجام دستی، از موسیقی رایانه لوحی خود به تلفن خود تغییر دهید. طیف کامل پشتیبانی شامل Pixel Watch و Watch 2، Pixel Tablet و Pixel 5a+ تلفن‌ها می‌شود.

گوگل می گوید که این ویژگی های جدید از امروز شروع به کار کرده اند، بنابراین ممکن است به این معنی باشد که شما فوراً آنها را دریافت نخواهید کرد.

// گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/01/24/google-pixel-january-feature-drop-included/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *