گوشی میزو ۲۱x با باتری پرظرفیت در راه است؟

پس‌از فاش‌شدن مشخصات باتری میزو ۲۱x، افشاگر معروف Digital Chat Station با انتشار پستی در ویبو برخی مشخصات کلیدی گوشی هوشمند جدیدی را به‌اشتراک گذاشت و البته اشاره‌ای به نام دستگاه نکرد. رسانه‌های چینی به این موضوع اشاره می‌کنند که ایموجی استفاده‌شده در پست DCS به برند میزو اشاره دارد.

طبق اعلام DCS، میزو درحال ساخت گوشی هوشمند جدیدی با تراشه‌ی اسنپدراگون و قابلیت‌های هوش مصنوعی است. این دستگاه از نمایشگر تخت بهره خواهد برد و به باتری ۵٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های فاش‌شده‌ی گوشی میزو می‌توان به شارژر ۶۶ وات با شماره مدل UP2033 اشاره کرد.

میزو قبلاً تعداد زیادی گوشی‌ هوشمند در بازه‌های قیمتی مختلف در بازار چین عرضه می‌کرد اما خط تولید این برند طی سال‌های اخیر به ساخت گوشی‌های پرچمدار مجهز به تراشه‌های سری اسنپدراگون ۸ محدود شده است.

در برخی گزارش‌ها آمده است میزو ۲۱x از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ بهره خواهد برد اما این احتمال هم وجود دارد به سیستم-روی-چیپ اسنپدراگون ۸s نسل ۳ مجهز شود؛ تراشه‌ای که هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده است. قیمت گوشی جدید میزو ۲۱x هنوز مشخص نیست.


منبع: https://www.zoomit.ir/mobile/418136-meizu-21x-with-5500mah-battery/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *