گوشی پیکسل شما به‌روزرسانی اندروید ۱۵ بتا ۱٫۱ را دریافت کرد

گوگل امروز یک به‌روزرسانی کوچک برای اولین نسخه بتا اندروید ۱۵ ارائه کرد تا چند باگ بزرگ را برطرف کند. به‌روزرسانی جدید به‌عنوان Android 15 Beta 1.1 ارائه می‌شود و به‌زودی روی دستگاه‌های شما قرار می‌گیرد.

از آنجایی که به نظر می رسد تمرکز اصلی به روز رسانی بر روی NFC باشد در اولین ساخت بتا فوق العاده از بین رفت. اولین رفع اشکال لیست شده می گوید که “مشکلات مختلفی را با NFC رفع کرد” و سپس ۷ مشکل خاص را که گوگل در ارتباط با آن ردیابی می کرد نام برد. پس از آن، گوگل می‌گوید خرابی گزینه‌های توسعه‌دهنده را برطرف کرده است، یکی دیگر که مانع از به‌روزرسانی برخی افراد به نسخه بتا ۱ می‌شد و دیگری که مربوط به چاپ بود.

اطلاعات ساخت اندروید ۱۵ بتا ۱٫۱

ساخت جدیدی که باید مورد توجه قرار گیرد AP31.240322.023 است و برای پیکسل ۶ و ۶ پرو، پیکسل ۶a، پیکسل ۷ و ۷ پرو، پیکسل ۷a، پیکسل فولد، تبلت پیکسل و پیکسل ۸ و ۸ پرو در دسترس است. باز هم، پیکسل ۵a تا زمان راه اندازی اندروید ۱۵ قطع خواهد شد، از این رو دلیل حذف آن است.

تاریخ انتشار: ۲۲ آوریل ۲۰۲۴
ساخت: AP31.240322.023
پشتیبانی از شبیه ساز: x86 (64 بیتی)، ARM (v8-A)
سطح وصله امنیتی: آوریل ۲۰۲۴
خدمات گوگل پلی: ۲۴٫۱۳٫۱۳

رفع اشکال اندروید ۱۵ بتا ۱٫۱

  • مشکلات مختلف NFC را که با برنامه‌های کیف پول و سایر عملیات‌های سیستم وابسته به NFC تداخل داشت، برطرف کرد. (شماره #۳۳۳۹۲۹۰۰۷، شماره #۳۳۳۹۵۷۹۱۸، شماره #۳۳۴۵۷۸۴۹۸، شماره #۳۳۴۲۷۰۶۷۲، شماره #۳۳۴۱۷۱۷۵۳، شماره #۳۳۶۰۶۴۴۲۷، شماره #۳۳۳۹۳۲)
  • رفع مشکلی که گاهی باعث از کار افتادن صفحه تنظیمات Developer Options می شد. (شماره ۳۳۳۹۴۱۸۳۳)
  • مشکلی که مانع از به‌روزرسانی صحیح برخی دستگاه‌ها به نسخه بتا ۱ می‌شد، برطرف شد. (مساله #۳۳۳۹۳۲۲۹۸، شماره #۳۳۳۹۸۱۰۶۲)
  • مشکل قطع متن هنگام تلاش برای چاپ رفع شد. (شماره #۳۳۴۹۲۵۸۳۲، شماره #۳۳۴۴۳۰۰۶۲)

این به روز رسانی در حال حاضر به صورت تصویر کارخانه و فرم فایل OTA به صورت زنده در دسترس است. اگر در برنامه بتای اندروید هستید، با رفتن به Settings>System>System به‌روزرسانی، راحت باشید.

// گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/22/android-15-beta-1-1-is-here-to-squash-some-bugs/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *