گوشی گیمینگ ایسوس در گیک‌بنچ رؤیت شد؛ ضعیف‌تر از آیفون ۱۵ پرو

آیفون ۱۵ پرو با تراشه‌ی A17 پرو در آزمون تک و چند هسته‌ای گیک‌بنچ که توسط زومیت انجام شد، به ترتیب امتیاز ۲۹۳۵ و ۷۲۹۸ را کسب کرد. گلکسی S23 اولترا با تراشه‌ی سفارشی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در همین تست توانست امتیاز ۲۱۲۷ و ۵۵۴۰ را در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای کسب کند.

طبق اطلاعات فاش‌شده‌ی قبلی، جدیدترین گوشی ایسوس صفحه نمایش ۶٫۷۸ اینچی اولد (از نوع امولد) با وضوح +Full HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد داشت.

کانفیگ‌های گوشی متفاوت خواهد بود و راگ فون ۸ حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌دهد، در حالی که مدل پرو احتمالاً دارای کانفیگ ۱۶ یا ۲۴ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت یا یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد بود.

گفته می‌شود مدل پرو شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX890، یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی می‌شود. در جلوی گوشی دوربین ۳۲ مگاپیکسلی قرار خواهد داشت. انتظار می‌رود مدل‌های پرو و آلتیمیت از گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بهره بگیرند.

اگرچه عرضه‌ی گوشی‌های گیمینگ جدید ایسوس از تاریخ ۱۶ ژانویه (۲۶ دی) آغاز می‌شود، اما پیش از آن در تاریخ ۸ ژانویه (۱۸ دی) در CES رونمایی خواهند شد و از قیمت گوشی و اطلاعات کامل‌تر در این تاریخ مطلع خواهیم شد.


منبع: https://www.zoomit.ir/mobile/413644-asus-rog-phone-8-geekbench/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *