گوگل آزمایش محدودی از ابزارهای هوش مصنوعی مولد در Maps را آغاز می کند

گوگل هوش مصنوعی مولد را به Maps اضافه می کند. این ویژگی در دسترسی اولیه است و فقط برای مناطق خاصی و برای اعضای منتخب Local Guides در دسترس است، اما به نظر می‌رسد استفاده جالبی از این فناوری باشد. اساساً، این ابزار به شما امکان می دهد با استفاده از زبان طبیعی با برنامه صحبت کنید تا مکان های جدیدی را در شهر خود یا هنگام سفر در سراسر این کشور بزرگ ما کشف کنید.

در اینجا نحوه کار آن آمده است. از برنامه بپرسید که به دنبال چه چیزی هستید، مانند رستورانی که نیازهای گروه دوستان شما را با محدودیت های غذایی مختلف برآورده کند. مدل‌های زبان بزرگ این شرکت اطلاعات بیش از ۲۵۰ میلیون مکان را به همراه اطلاعات بینش ارائه شده توسط اعضای جامعه به عنوان بخشی از برنامه راهنمای محلی آن تجزیه و تحلیل می‌کنند. باید بتواند نقطه عالی را تف کند.

گوگل می گوید که این سیستم “مهم نیست که نیازهای شما چقدر خاص، تخصصی یا گسترده باشد” کار خواهد کرد. این شرکت یک مثال گسترده در مورد صرفه جویی در سانفرانسیسکو ارائه می دهد. این سناریویی را توصیف می‌کند که در آن شخصی از برنامه می‌خواهد مکان‌های پرهزینه در شهر را پیدا کند. مدل‌های هوش مصنوعی مکان‌های مجاور را به همراه عکس‌ها، رتبه‌بندی‌ها و بررسی‌های جامعه تجزیه و تحلیل کردند. این برنامه طیف وسیعی از گزینه‌ها را ارائه می‌کند که با چرخ فلک‌های عکس و خلاصه‌های مرور کامل می‌شود.

از آنجایی که این یک هوش مصنوعی مولد است، می توانید حتی فراتر بروید. اگر از برنامه بخواهید یک مکان مناسب برای ناهار بیابد، به طور خودکار به دنبال چیزی می گردد که با حال و هوای قدیمی فروشگاه قدیمی فوق الذکر مطابقت داشته باشد. به عبارت دیگر، چیزهایی را که دوست دارید، در حد منطق به یاد می آورد.

از این ویژگی می‌توان در حین پرواز نیز استفاده کرد، با مثالی که گوگل از هوش مصنوعی درخواست فعالیت‌هایی در صورت وقوع طوفان ناگهانی باران می‌کند. می‌توانید با پرسیدن سؤالات بعدی، نتایج جستجو را اصلاح کنید. همه اینها بسیار تمیز به نظر می رسد، اما این ویژگی قطعاً در حال حاضر محدود است، زیرا فقط برای کاربران ایالات متحده و فقط در مناطق انتخاب شده است. هنگامی که کاربران دسترسی زودهنگام بازخورد کافی ارائه دهند، باید در مکان های بیشتری ظاهر شود.

البته، این اولین خودروی هوش مصنوعی گوگل نیست. شرکت به مرورگر کروم رفت و آن را ساخت برای همه در ایالات متحده موجود است. همچنین ادامه دارد و گوشی های پیکسل را پر می کند

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/google-starts-a-limited-test-of-generative-ai-tools-in-maps-170012672.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/google-starts-a-limited-test-of-generative-ai-tools-in-maps-170012672.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *