گوگل اولین تغییر کوچک و در عین حال عظیم را در Gemini در اندروید ایجاد کرد

زمانی که گوگل هفته گذشته Gemini را به اندروید عرضه کرد جایگزینی بالقوه در آینده برای Google Assistant، همه ما روی آن پریدیم تا ببینیم آیا می تواند ارزش جابجایی به آن را داشته باشد. در حالی که گوگل در مورد این واقعیت صحبت می کرد فاقد بسیاری از ویژگی های Assistantچیز دیگری بود که فوراً من (و بسیاری از شما) را خاموش کرد.

استفاده از Gemini در ابتدای راه‌اندازی به این معنی بود که از گوشه تلفن خود انگشت خود را برای فعال کردن آن بکشید (یا برنامه Gemini را باز کنید) تا بتوانید دستور خود را بیان کنید. اما با انجام این روش، به جای فریاد زدن “Hey Google!” فرمان، به این معنی است که Gemini به طور خودکار درخواست شما را با تکمیل صحبت ارسال نمی کند. در عوض، باید هر بار به صورت فیزیکی روی دکمه ارسال Gemini ضربه بزنید.

این ممکن است کوچکترین مشکلی برای شکایت به نظر برسد، اما گوگل به وضوح این شکایات را شنید و در آخر هفته پشت صحنه آن را به طرزی جادویی تغییر داد. اکنون می توانید انگشت خود را از گوشه تلفن خود بکشید یا برنامه Gemini را باز کنید و روی نماد صوتی ضربه بزنید تا بدون فشار دادن دکمه ارسال، کارها را انجام دهید. این یک بهبود کوچک و در عین حال عظیم کیفیت زندگی برای جمینی است.

البته، هنوز نمی توانید از ادامه مکالمه استفاده کنید و چندین درخواست را پشت سر هم انجام دهید، اما در نهایت باید نشان داده شود. در حال حاضر، حداقل بدانید که دیگر لازم نیست آن دکمه ارسال لعنتی را فشار دهید.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/12/gemini-no-longer-requires-you-to-click-the-send-button/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *