گوگل بالاخره تمام ویژگی های Nest Cam خود را به Google Home برای وب می آورد

به زودی می‌توانید ویدیوهای ضبط‌شده را مشاهده کنید، جدول‌های زمانی رویدادها را پیمایش کنید و کلیپ‌ها را از دوربین‌های Google Nest از طریق مرورگر وب خود دانلود کنید.

گوگل اعلام کرده است که در چند روز آینده، کاربران Nest Cam بالاخره می‌توانند کلیپ‌های ضبط‌شده را مشاهده و دانلود کنند و در جدول زمانی رویداد خود در برنامه جدید آن پیمایش کنند. home.google.com پورتال وب در حالی که می‌توانید جریان‌های زنده را از اینجا مشاهده کنید، اگر می‌خواهید ببینید که قبلاً چه اتفاقی افتاده است، باید به برنامه Google Home بروید.

این شرکت همچنین می‌گوید که توانایی ایجاد کلیپ‌های سفارشی از فیلم‌های ضبط‌شده را هم در وب و هم در برنامه ارائه می‌کند و در نهایت عملکرد کامل دوربین‌های Nest خود را به پلتفرم خودش می‌آورد. این ویژگی‌ها به اشتراک Nest Aware نیاز دارند که از ۸ دلار در ماه شروع می‌شود.

گوگل برای اولین بار در سال ۲۰۲۱ قول داده بود که نمای وب را به دوربین های خود بیاورد، اما این کار را نکرد تا سال ۲۰۲۲ تحقق یابد. سپس، به نمایش زنده محدود شد، فقط برای دوربین‌های جدیدتر Google Nest بود و باید برای پیش‌نمایش عمومی Google ثبت‌نام می‌کردید. اکنون این رابط از پیش‌نمایش عمومی خارج می‌شود و برای همه در دسترس است (اگرچه پیش‌نمایش همچنان به عنوان راهی برای آزمایش ویژگی‌های جدید مانند تشخیص درب گاراژ قبل از عرضه کامل آنها، می توانید در اینجا شرکت کنید).

کاربران قدیمی‌تر Nest Cam (قبل از سال ۲۰۲۱) می‌توانستند فیلم‌های زنده و ضبط‌شده را مشاهده کنند home.nest.com، اما فقط یک نمای زنده را در رابط Google مشاهده کنید. در هر صورت، کاربران همچنان می‌توانند به برنامه Nest یا برنامه Google Home برای دیدن کلیپ‌ها و دانلود آن‌ها دسترسی داشته باشند.

اگر هر دو نسخه قدیمی Nest cam را دارید، احتمالا هنوز بین دو برنامه و دو پورتال وب جابجا می شوید. در حالی که می‌توانید پخش‌های زنده را از همه دوربین‌ها در برنامه Google Home مشاهده کنید، فیلم ضبط‌شده برای Nest Cam‌های قدیمی‌تر را فقط در برنامه Nest می‌توانید پیدا کنید و نمی‌توانید از دوربین‌های جدیدتر در برنامه Nest استفاده کنید. این هم گیج کننده و هم آزاردهنده است.

اکنون، کاربران Nest Cam می‌توانند هم از صفحه نمایش بزرگ‌تر و هم از گزینه‌های بهبودیافته ساخت کلیپ استفاده کنند. مشخص نیست که کدام دوربین‌های قدیمی‌تر Nest کار می‌کنند (ما برای شفاف‌سازی با Google تماس گرفتیم)، اما احتمالاً همه دوربین‌های Nest جدیدتر و Nest Cam‌های قدیمی‌تر هستند که قبلا به برنامه Google Home منتقل شد. مشاهده تصویر در تصویر نیز برای Google Home برای وب در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این، پست وبلاگ می گوید که ویژگی کلیپ های سفارشی – که به شما امکان می دهد زمان شروع و پایان را از هر ضبطی انتخاب کنید و آن را به یک کلیپ تبدیل کنید – در چند هفته آینده هم در وب و هم در برنامه Google Home ارائه می شود. Nest Cam (داخلی، سیمی، نسل دوم)، Nest Cam (در فضای باز یا داخلی، باتری)، Nest Cam با نورافکن، Nest Doorbell (سیمی، نسل دوم)، Nest Doorbell (باتری) و Nest Cam Indoor ( نسل اول) و Nest Cam Outdoor (نسل اول).

با هر بهبودی در برنامه Google Home، از جمله رابط وب آن، به مرگ برنامه Nest نزدیک‌تر می‌شویم. اکنون، احتمالاً، تنها چیزی که هنوز برنامه را زنده نگه می‌دارد این است که تنها راه راه‌اندازی و کنترل هشدار دود Google Nest Protect است.


منبع: https://www.theverge.com/2024/3/13/24099773/google-nest-cams-google-home-web-recorded-video

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *