گوگل باید Pixel Maker را به ما بدهد

در سال ۲۰۱۳، نمی توانم به شما بگویم که من و کلن چند گوشی هوشمند Moto X می خریدیم، به لطف معرفی MotoMaker. وب سایتی بود که به خریداران اجازه می دهد تا گوشی های هوشمند Moto X را سفارشی کنند، که سپس درست در اینجا در ایالات متحده تولید می شود، سپس به خانه ما ارسال می شود. انتخاب های شگفت انگیزی مانند پشتی چرم و چوب و همچنین رنگ های متنوع برای بازی وجود داشت. انصافا اوقات عالی بود

MotoMaker خیلی وقت است که از بین رفته است، اما صدای من را بشنوید – پیکسل میکر. یک سرویس پشتیبانی شده توسط Google که به شما امکان می دهد تلفن های پیکسل را با انواع پشت و رنگ ها سفارشی کنید. این خیلی نرم خواهد بود، درست است؟ من و کلن هر دو آدم‌های احساساتی هستیم، بنابراین همیشه در حال بحث هستیم که چقدر دلتنگ گوشی‌های موتورولا با پشته چرم هوروین و بامبوی قدیمی خود هستیم. شگفت‌انگیز خواهد بود که آن خنکی را دوباره زنده کنیم و بتوانیم تلفن پیکسلی را مطابق میل خود طراحی کنیم.

گوگل باید Pixel Maker را به ما بدهد

صادقانه بگویم، این روزها گزینه های رنگ گوشی بسیار خسته کننده هستند. همه آنها بی صدا هستند و به طرز وحشتناکی نامگذاری شده اند. OG Pixel را که در واقع آبی بود به خاطر دارید؟ چه اتفاقی برای رنگ های زنده و روشن افتاد؟ درخواست من این است که گوگل (یا حتی سامسونگ می‌تواند گلکسی میکر را انجام دهد) یک طراح تلفن سفارشی را بازگرداند و به مردم اجازه دهد کمی سرگرم شوند. حتی اگر فقط برای یک سال باشد و مقداری پول از دست بدهند. اوه بزرگ، آیا گوگل ۲ تریلیون یا چیزی مشابه ندارد؟ برای ما مهم نیست که آنها پول کمی از دست بدهند که ما را خوشحال کند.

تصور کنید، Pixel 9 Pro دارای پشتی چرم یا چوب آبنوس است؟ من برای آن هزینه اضافی پرداخت می کنم و می دانم که من تنها نیستم. احتمالاً امسال برای این اتفاق خیلی دیر است، اما در سال ۲۰۲۵، Pixel X (10) را خواهیم داشت و این شرکت بهتر است برنامه‌ای دیوانه‌کننده داشته باشد.

چه کسی می خواهد دادخواست آنلاین را شروع کند؟


منبع: https://www.droid-life.com/2024/05/02/forget-motomaker-we-need-pixel-maker/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *