گوگل به‌روزرسانی تلفن پیکسل را برای مشکلات فضای ذخیره‌سازی پس از به‌روزرسانی ژانویه به اشتراک می‌گذارد

به‌روزرسانی سیستم Google Play برای ماه ژانویه باعث ایجاد مشکلاتی در «تعداد کمی» از تلفن‌های پیکسل شده است و گوگل امروز این مشکل را تأیید کرده است. از طریق یک پست انجمن، Google درباره یک مشکل ذخیره‌سازی که ظاهر شد صحبت می‌کند و می‌گوید که آنها در حال کار بر روی یک تعمیر هستند و در عین حال روشی را برای رفع آن به صورت دستی ارائه می‌دهند که اگر مایل به روشن کردن دستگاه ol’adb در رایانه خود باشید.

گوگل اشاره می کند که پس از اعمال به روز رسانی سیستم Google Play در ژانویه، برخی از کاربران متوجه خراب شدن برنامه ها، ذخیره نشدن اسکرین شات ها و عملکرد ناسازگار حافظه خارجی شده اند. احتمال بروز این مشکلات برای افرادی که دارای چندین حساب کاربری یا نمایه های کاری در تلفن هستند بیشتر بود.

گوگل در حال کار بر روی اصلاح این “مشکل به روز رسانی سیستم ریشه” است و قصد دارد به محض رسیدن آن به روز رسانی یا رفع مشکل به ما اطلاع دهد. در حال حاضر، آنها چند دستور را برای مردم ارائه کرده اند که می توانند در adb اجرا شوند که باید دستگاه های آنها را تعمیر کنند.

مجموعه کاملی از دستورالعمل‌های فهرست شده توسط Google وجود دارد که از روشن کردن اشکال زدایی USB و دانلود ابزارهای پلتفرم اندروید، قبل از ورود به دستورات adb شروع می‌شود. برای کسانی که تازه وارد adb شده‌اند، به شما اجازه می‌دهم خودتان آن دستورالعمل‌ها را مرور کنید. برای کسانی که جدید نیستند، به نظر می رسد که دو دستور شما را صاف می کند، و آن ها عبارتند از:

“./adb uninstall com.google.android.media.swcodec”
“./adb حذف com.google.android.media”

هنگامی که آنها را اجرا کردید، باید گوشی خود را مجددا راه اندازی کنید.

اگر پس از اعمال به‌روزرسانی سیستم Google Play در ژانویه، با مشکلات ذخیره‌سازی که در بالا توضیح داده شد، آن را امتحان کنید.

// گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/01/31/google-shares-pixel-phone-fix-for-storage-issues-after-google-play-system-update/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *