گوگل به تازگی به شما دلایل بیشتری برای نگه داشتن Pixel Watch اصلی خود داده است

گوگل به تازگی به شما دلایل بیشتری برای نگه داشتن Pixel Watch اصلی خود داده است

نسل اول پیکسل واچ بالاخره دریافت کرد Pixel Watch 2 مزاحم نشوید (یا به اختصار DND) و ابزارهای همگام سازی حالت خواب پس از چندین هفته انتظار.

اینها در ابتدا در اوایل دسامبر به عنوان بخشی از یک اعلام شد کاهش ویژگی پیکسل، اما به هر دلیلی در کنار همه چیز ظاهر نشد. مانند ۹To5 گوگل در گزارش خود اشاره می کندشاید گوگل صرفاً می‌خواست تا سال جدید منتظر بماند تا این پچ را منتشر کند، زیرا انتشار تأیید می‌کند که این دو در حال حاضر عرضه می‌شوند.

اگر با هیچ کدام آشنا نیستید، DND و Bedtime Mode با تفاوت های جزئی بسیار مشابه عمل می کنند. اولی به کاربران اجازه می دهد تمام اعلان‌های برنامه را بی‌صدا کنید و تماس های دریافتی با گزینه ایجاد استثنا برای مخاطبین یا آلارم های خاص. حالت زمان خواب همین کار را انجام می دهد در حالی که صفحه نمایش همیشه روشن را در شب خاموش می کند تا بتوانید بدون داشتن نور روشن در کنار خود استراحت کنید.

علاوه بر این، این ویژگی‌ها «در دستگاه‌های شما همگام‌سازی می‌شوند»، بنابراین می‌توانید اعلان‌ها را در تلفن هوشمند خود نیز فقط با فعال کردن DND یا حالت زمان خواب بی‌صدا کنید. برای روشن کردن آنها، ابتدا باید برنامه همراه Pixel Watch را باز کنید، سپس به گزینه Notifications در بخش Do Not Disturb & Bedtime بروید. به گفته ۹To5Google، این پس از لیست «تغییرهای هشدار برنامه روشن/خاموش» خواهد بود.

به روز رسانی های بالقوه

این نشریه ادامه می‌دهد که این به‌روزرسانی یک «افزودن سمت سرور» است به این معنی که ابزارها به طور خودکار به ابزار شما اضافه می‌شوند. ساعت هوشمند. شما مجبور نخواهید بود چیزی را دانلود کنید. فقط وقتی پچ رسید مراقب آن باشید.

جالب اینجاست که ساعت پیکسل طبق این گزارش، قرار است «سه ویژگی Pixel Watch 2» را دریافت کند، اما ما فقط دو مورد را مشاهده می کنیم. کاملاً ممکن است که بتوانیم شاهد اضافه شدن یک سوم به پوشیدنی قدیمی باشیم – این می تواند گسترش ابزار Safety Check باشد. با این حال، همانطور که ایالت های Android Central، سومین ویژگی از دست رفته ممکن است Watch Unlock باشد که در اوایل دسامبر به موقع عرضه شد. این به دارندگان این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به استفاده از اطلاعات بیومتریک، قفل گوشی هوشمند پیکسل خود را با ساعت پیکسل خود باز کنند.

مشخص نیست که آیا مدل قدیمی‌تر چیز دیگری از Pixel Watch 2 دریافت می‌کند یا خیر. بقیه به‌روزرسانی ماه دسامبر عمدتاً شامل تغییرات زیبایی مانند صفحه‌های ساعت جدید و عوارض بود.

اگر به دنبال خرید یک پوشیدنی گوگل هستید اما نمی‌خواهید برای خرید آن تقریباً ۴۰۰ دلار هزینه کنید، می‌توانید ساعت اصلی پیکسل با قیمت ۲۸۰ دلار. به لطف این ارتقای اخیر، می‌تواند تجربه کاربری مشابه پیکسل واچ ۲ را ارائه دهد. اگر گزینه های دیگری می خواهید، راهنمای TechRadar را بررسی کنید بهترین ساعت های هوشمند برای سال ۲۰۲۴.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/health-fitness/smartwatches/google-just-gave-you-a-few-more-reasons-to-hold-onto-your-original-pixel-watch-the-original-pixel-watch

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *