گوگل به دلیل هوش مصنوعی تیم های پیکسل و اندروید را با هم متحد می کند

اگر از قبل نمی‌دانستید که گوگل روی هوش مصنوعی سنگینی می‌کند، اخبار سازمان‌دهی مجدد بزرگ امروز غول جستجو در نهایت به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید که آن‌ها معتقدند هوش مصنوعی آینده است و برای درک آن به تیم‌هایی نزدیک‌تر نیاز دارند که با هم همکاری کنند. ساندار پیچای، مدیر عامل Google، تیم جدیدی را برای «پلتفرم‌ها و دستگاه‌ها» معرفی کرد که تلاش‌های سخت‌افزاری (مانند محصولات Pixel) و بیشتر پلت‌فرم‌های نرم‌افزاری را که استفاده می‌کنید به منظور حرکت سریع‌تر، ارائه محصولات بهتر و موارد دیگر ترکیب می‌کند.

این تیم جدید پلتفرم‌ها و دستگاه‌ها توسط Rick Osterloh هدایت می‌شود که سال‌ها مسئولیت سخت‌افزار گوگل را بر عهده داشته است. او اکنون همچنین بر Android، Chrome، ChromeOS، Photos، تیم‌هایی که روی عکاسی محاسباتی و هوشمندی روی دستگاه کار می‌کنند و غیره نظارت خواهد کرد. با در اختیار گرفتن Osterloh در بخش اندروید، این بدان معناست که هیروشی لاکهایمر پیشتاز طولانی‌مدت کنار خواهد رفت. و به پروژه های دیگر در گوگل بروید.

در یک یادداشت شرکت پیچای با عنوان “ساختن آینده هوش مصنوعی ما” گفت که این تغییرات باید “کمک کند [Google] ارائه محصولات و تجربیات با کیفیت بالاتر برای کاربران و شرکای ما، “توربوشارژ کردن اکوسیستم Android و Chrome” و (امیدواریم) سرعت بخشیدن به تصمیم گیری در حالی که نوآوری های جدید را با سرعت بیشتری به شرکای خود ارائه می دهد.

البته، نوآوری‌هایی که در اینجا در مورد آنها صحبت می‌کنیم، عمدتاً حول محور استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود پلتفرم‌ها و دستگاه‌ها می‌چرخند. این تیم‌ها با هم تلاش خواهند کرد تا هوش مصنوعی را در سریع‌ترین زمان ممکن به همه چیزهایی که Google ارائه می‌دهد وارد کنند، زیرا این مسابقه‌ای است که صنعت فناوری ما در حال اجراست. محصولات Gemini آنها در حال حاضر در خدمات بسیار زیادی هستند، اما شما باید برای خدمات بیشتر آماده شوید.

واکنش من به این خبر این است که من فقط پیکسل ۹ پرو را می خواهم.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/18/google-brings-pixel-and-android-teams-together-because-ai/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *