گوگل تبلت پیکسلی را بدون داک، قلم و صفحه کلید بلوتوث عرضه می کند

گوگل تقریباً یک سال پیش تا به امروز تبلت پیکسل را معرفی کرد و سپس در ماه ژوئن آن را با قیمت اولیه ۴۹۹ دلار عرضه کرد. این قیمت اولیه شامل ایستگاه اتصال عجیب گوگل برای تبلت بود، یک ایستگاه اتصال کمبود شدید ویژگی ها و اگر گوگل به ما اجازه می داد اکثر ما از آن صرف نظر می کردیم. متأسفانه تنها راه خرید تبلت پیکسل اصلی، دریافت نسخه با داک بود. برای سال ۲۰۲۴، به نظر می‌رسد که گوگل به ما این امکان را می‌دهد که از داک رد شویم و در عین حال چند لوازم جانبی مهم را نیز در دسترس قرار دهد.

اولین گزارش از یک تبلت پیکسل مستقل دیروز ظاهر شد (از طریق @MysteryLupin)، همراه با پیشنهادی مبنی بر اینکه گوگل شروع به فروش یک قلم/قلم و صفحه کلید بلوتوث کند. ما اکنون فهرست خرده فروشی را دیده ایم که این را تایید می کند. در اینجا چیزی است که ما امروز در مورد تغییر در تبلت پیکسل و اولین لوازم جانبی اصلی آن که فقط کیس نیستند، می دانیم.

تبلت پیکسل بدون داک: گوگل در حال حاضر یک تبلت پیکسلی با رنگ هازل و چینی عرضه کرده است که بدون ایستگاه اتصال به فروش می رسد. اینها در هر دو پیکربندی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهند شد. ما لیست های خرده فروشی را در سایت های یورو می بینیم که قیمت های ۴۴۶٫۰۰ یورو (۱۲۸ گیگابایت) و ۵۵۳٫۰۰ یورو (۲۵۶ گیگابایت) را بدون داک نشان می دهد. من روی آنهایی که در زمان راه اندازی کمی بالاتر باشند شرط می بندم. برای مقایسه، گوگل نسخه های داک را در اروپا از طریق فروشگاه گوگل به قیمت ۶۷۹ و ۷۷۹ یورو به فروش می رساند.

صفحه کلید بلوتوث تبلت پیکسل، قلم: برای لوازم جانبی، گوگل در حال عرضه یک صفحه کلید بلوتوث تبلت پیکسل در دو رنگ هازل و چینی است. قیمت در حال حاضر در آنجا ۸۹٫۰۰ یورو ذکر شده است. باز هم، من فکر می کنم زمانی که رسمی شود کمی بالاتر خواهد بود، نزدیک به ۱۰۰ یورو.

آنها همچنین روی یک قلم تبلت پیکسل (قلم) در همان رنگ‌های فندقی و چینی کار می‌کنند. من در حال حاضر قیمت را نمی بینم، اما شایعه فعلی این است که آنها با قیمت حدود ۱۰۰ یورو عرضه خواهند شد.

برای کسانی که سال گذشته از تبلت پیکسل صرفنظر کردند، آیا اکنون می‌دانند که لازم نیست آن داک وحشتناک را همراه با آن بخرید و همچنین می‌توانید از قلم و صفحه کلید رسمی نیز استفاده کنید؟


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/25/confirmed-google-to-release-a-pixel-tablet-without-dock-sell-pen-and-bluetooth-keyboard/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *