گوگل در حال بررسی یک مشکل Drive است که باعث از بین رفتن فایل‌ها می‌شود

کاربران گوگل درایو دارند اخیرا گزارش شده است که فایل‌ها و پوشه‌ها ناپدید شده‌اند و برخی می‌گویند که ماه‌ها داده از حساب‌هایشان ناپدید شده است. در حال حاضر، گوگل دارد موضوع را تصدیق کردگفتن اینکه به نظر می رسد توسط برنامه Drive for Desktop ایجاد شده است، ۹to5Google گزارش کرده است.

موضوع کاملاً نگران کننده است، بدیهی است. یکی از کاربران در انجمن‌های پشتیبانی گوگل گفت که صفحه‌گسترده هزینه‌ای که مرتباً به‌روزرسانی می‌کرده است، تمام داده‌های تقریباً پنج سال گذشته را از دست داده است، در تاریخچه نسخه آخرین نسخه ژانویه ۲۰۱۹ است. "من واقعاً عصبانی هستم زیرا این اطلاعات دارای تمام داده های مهم است که من هیچ کپی محلی برای آنها ندارم. من به هر قیمتی نیاز دارم این داده ها را بازیابی کنم." پوستر دیگری می گوید که درایو به می ۲۰۲۳ بازگشته است، با ناپدید شدن تمام داده های بعدی، و دیگران مشکلات مشابهی را گزارش کرده اند.

در پستی از دیروز، گوگل این را بیان کرد "ما در حال بررسی گزارش‌های مشکلی هستیم که بر زیرمجموعه محدودی از Drive برای کاربران دسک‌تاپ تأثیر می‌گذارد و با به‌روزرسانی‌های بیشتری پیگیری می‌کنیم." اشاره کرد که این مشکل بر روی Drive for desktop v84.0.0.0 – 84.0.4.09 تأثیر می گذارد. به کاربران توصیه کرد که کلیک نکنند "قطع حساب" در Drive برای دسکتاپ، و نه حذف یا انتقال یک پوشه برنامه خاص به نام DriveFS as در اینجا به تفصیل. حتی توصیه می‌کند در صورت داشتن فضای روی هارد دیسک، یک کپی از پوشه داده برنامه تهیه کنید.

گوگل چندین راه برای بازیابی (یا حداقل بررسی) فایل های حذف شده ارائه می دهد. این شامل بررسی سطل زباله است که اکنون انجام شده است به طور خودکار خالی می شود بعد از ۳۰ روز همچنین ایده خوبی است که پانل فعالیت را بررسی کنید، که هر فایل حذف شده یا منتقل شده را به همراه تاریخ مربوطه نشان می دهد. به گفته کاربران انجمن پشتیبانی گوگل، با این حال، برای این آخرین شماره، به نظر نمی رسد که پنل فعالیت نشان دهد که فایل ها ناپدید شده اند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/google-is-investigating-a-drive-issue-that-causes-files-to-go-missing-092028653.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/google-is-investigating-a-drive-issue-that-causes-files-to-go-missing-092028653.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *