گوگل فوتوز ظاهراً به ویژگی جدیدی برای افزایش کیفیت ویدیوها مجهز می‌شود

برنامه گوگل فوتوز (Google Photos) میزبان ویژگی جدیدی برای افزایش کیفیت ویدیوها است. این قابلیت تنها با لمس یک گزینه فعال می‌شود و به‌صورت اتوماتیک کیفیت ویدیو را بالاتر می‌برد. این ویژگی بسیاری از عوامل دخیل در افزایش کیفیت ویدیو را بهبود می‌بخشد. در ادامه با ما همراه باشید.

این ویژگی توسط یکی از همکاران رسانه اندروید آتوریتی، در بتای برنامه Google Photos نسخه ۶٫۸۱٫۰٫۶۲۸۹۰۶۴۸۳ دیده شده است. بنابراین درحال‌حاضر به‌صورت رسمی برای عموم کاربران در دسترس نیست، اما این فرد موفق شد با برخی راه‌حل‌های هوشمندانه، با این قابلیت کار کند.

ویژگی جدید برنامه گوگل فوتوز چگونه کار می‌کند؟

این ویژگی که «ویدیوی خود را بهبود دهید» (Enhance your Video) نام دارد، با یک آیکون عصای جادویی در کنار گزینه لرزش‌گیر وجود دارد. این قابلیت به‌طور خودکار روشنایی، کنتراست و میزان اشباع رنگ‌ها را تنظیم می‌کند تا ویدیوها بهتر به‌نظر برسند.

گوگل فوتوز ظاهراً به ویژگی جدیدی برای افزایش کیفیت ویدیوها مجهز می‌شود

هنگامی که این دکمه را فعال کنید، پردازش آن مدتی طول می‌کشد که این زمان بستگی به مدت زمان پخش ویدیوی مدنظر دارد. بااین‌حال، گوشی شما همه این فرایند را بدون هیچ مشکلی انجام می‌دهد. پس از اعمال بهبودهای خودکار روی ویدیو، می‌توانید کپی نسخه جدید ویدیو را ذخیره کنید.

در ویدیوی بالا می‌توانید مقایسه‌ای بین یک ویدیوی معمولی و یک ویدیوی بهبودیافته با استفاده از ویژگی جدید برنامه گوگل فوتوز را مشاهده کنید. نسخه ویرایش‌شده به وضوح سطوح کنتراست و اشباع بالاتری را نشان می‌دهد.

مشخص نیست که گوگل چه زمانی قصد دارد ویژگی جدید Enhance your Video را به‌طور رسمی عرضه کند؛ با توجه به وجود این ویژگی در آخرین نسخه بتای Google Photos، احتمالاً در آینده نزدیک عرضه خواهد شد.

همچنین معلوم نیست که ویژگی Enhance your Video یکی از قابلیت‌های هوش مصنوعی گوگل فوتوز خواهد بود که پیش‌تر درباره عرضه آن‌ها صحبت شده بود یا خیر.


منبع: https://digiato.com/app/the-enhance-your-video-feature-is-coming-to-google-photos

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *