گوگل و آلفابت محدودیت سختی برای درخواست های انتخاباتی ۲۰۲۴ ایالات متحده تعیین می کنند که بارد و سایر جستجوهای مبتنی بر هوش مصنوعی می توانند به آن پاسخ دهند.

گوگل که متعلق به آلفابت است، اعلام کرده است که قصد دارد محدودیت‌هایی را برای انواع درخواست‌های مربوط به انتخابات اعمال کند که ربات چت Bard و تجربیات جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی آن می‌توانند در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده در سال ۲۰۲۴ به آنها پاسخ دهند.

طبق گزارش رویترز، این شرکت قصد دارد تا اوایل سال ۲۰۲۴ این محدودیت ها را اعمال کند.

علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، پیش بینی می شود که سال ۲۰۲۴ شاهد چندین انتخابات مهم در سطح جهان باشد، از جمله انتخابات ملی در هند، بزرگترین دموکراسی جهان، و آفریقای جنوبی، و غیره.

گوگل تعهد خود را به تمرکز بیشتر بر درک نقش هوش مصنوعی (AI) در خدمت به رای دهندگان و کمپین های مرتبط با این انتخابات ابراز کرد.

متا، شرکت مادر فیس‌بوک، در تبلیغات سیاسی نیز موضعی در مورد هوش مصنوعی اتخاذ کرد و اوایل ماه نوامبر فاش کرد که کمپین‌های سیاسی و تبلیغ‌کنندگان در صنایع تحت نظارت را از استفاده از محصولات تبلیغاتی جدید هوش مصنوعی خود منع می‌کند.

تبلیغ‌کنندگان در پلتفرم‌های متا ملزم به افشای استفاده از هوش مصنوعی یا سایر روش‌های دیجیتالی در تغییر یا ایجاد تبلیغات سیاسی، اجتماعی یا انتخاباتی در فیس‌بوک و اینستاگرام خواهند بود.

در مقابل، پلتفرم رسانه اجتماعی ایلان ماسک، X، که در حال حاضر توسط اتحادیه اروپا در حال بررسی است، در ماه آگوست تغییر سیاست خود را برای اجازه تبلیغات سیاسی در ایالات متحده از نامزدها و احزاب سیاسی اعلام کرد.

X همچنین قصد دارد تیم امنیتی و انتخاباتی خود را پیش از انتخابات آینده ایالات متحده گسترش دهد. قابل ذکر است که تبلیغات سیاسی از سال ۲۰۱۹ در سطح جهانی در X ممنوع شده است.

دولت‌ها در سراسر جهان به‌دلیل نگرانی‌ها در مورد تهدیدات بالقوه آن، از جمله انتشار اطلاعات نادرست، به‌طور فعال مقرراتی را برای هوش مصنوعی دنبال می‌کنند.

قوانین اتحادیه اروپا به زودی شرکت‌های فناوری بزرگ را ملزم می‌کند که تبلیغات سیاسی را به وضوح بر روی پلتفرم‌های خود برچسب‌گذاری کنند، اطلاعاتی درباره حامی، مبلغ هزینه شده و انتخابات هدفمند ارائه کنند.

(با ورودی های نمایندگی ها)


منبع: https://www.firstpost.com/tech/google-alphabet-to-set-a-hard-limit-on-election-queries-that-bard-other-ai-based-search-can-answer-13526642.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *