گوگل و سامسونگ برای سرویس Android P2P به نیرو می پیوندند؟

گوگل دارد اشتراک گذاری نزدیک، سرویس اشتراک فایل P2P بومی آن برای اکوسیستم اندروید. سامسونگ دارد اشتراک گذاری سریع، سرویس اشتراک فایل خود را، اما به طور خاص برای دستگاه های سامسونگ ساخته شده است. در یک پیچ و تاب عجیب از سرنوشت، گزارش شده است که گوگل و سامسونگ ممکن است این دو را در یک سرویس منحصر به فرد به نام Quick Share ادغام کنند.

این خبر از کاربر نشات می گیرد @Za_Raczke در توییتر، یک افشاگر شناخته شده پیکسل با سابقه قوی. Nearby Shared تلفن خود که اخیراً نسخه به‌روزرسانی‌شده خدمات Google Play را دریافت کرده است، به اشتراک‌گذاری سریع تغییر نام‌گذاری کرده است، با رابط کاربری به‌روزرسانی، نماد، و هر چیز دیگری. هنگام بررسی برنامه Play Services، شواهدی پیدا شد که به جریان آموزشی برای تجربه اشتراک‌گذاری سریع جدید نیز اشاره دارد.

گوگل و سامسونگ برای سرویس Android P2P به نیرو می پیوندند؟

چه مفهومی داره: این واقعیت که دو سرویس اشتراک فایل P2P وجود دارد، یکی از سامسونگ و دیگری از گوگل، همیشه کمی بیش از حد به نظر می رسید. اگر این دو شرکت واقعاً خدمات جداگانه را در یک پیشنهاد واحد ادغام کنند، این باید به عنوان یک حرکت عالی برای پلتفرم اندروید تلقی شود.

این حرکت هنوز اعلام نشده است و هنوز رسمی نیست، اما ما هر دو CES 2024 و Unpacked را در ژانویه آینده داریم. در هر صورت اعلام این ادغام عالی خواهد بود.

ما شما را در جریان خواهیم گذاشت.

// Android Authority


منبع: https://www.droid-life.com/2023/12/22/report-google-samsung-join-forces-to-merge-nearby-share-and-quick-share/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *