MacBook Air M2 اپل تا ۳۰۰ دلار تخفیف دارد، به علاوه بهترین معاملات فنی هفته

در حالی که برای دریافت بیشتر هدایا به موقع برای کریسمس کمی دیر شده است، اما اگر برای خود خرید می کنید، هنوز تعداد انگشت شماری از ابزارهای خوب در اطراف شناور هستند. اگر امروز به یک لپ تاپ جدید نیاز دارید، به عنوان مثال، تنظیمات متعددی از آن را انجام دهید مک بوک ایر ۱۳ اینچی ۲۰۰ دلار از قیمت لیست اپل تخفیف دارند. این هوا ۱۵ اینچیدر همین حال، با قیمت ۹۹۹ دلار، ۳۰۰ دلار تخفیف در دسترس است. یک بسته از AirTag های اپل به ۷۹ دلار کاهش یافته است، در حالی که الف بسته ردیاب کاشی به ۵۰ دلار کاهش یافته است. این Xbox Series X هنوز ۱۵۰ دلار تخفیف دارد و فروشگاه های بزرگ بازی های ویدیویی فروش زمستانی سالانه خود را با تخفیف های گسترده آغاز کرده اند. بخاررا فروشگاه اینترنتی نینتندورا فروشگاه پلی استیشن و فروشگاه مایکروسافت. ما همچنین شاهد کاهش قیمت در موارد توصیه شده هستیم موش های بازی، شارژرهای دیواری، هدفون های بی سیم و بیشتر. در اینجا بهترین معاملات فنی این هفته است که هنوز هم می توانید امروز دریافت کنید.

پیکربندی از مک بوک ایر ۱۳٫۶ اینچی با تراشه Apple M2، ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD در B&H به ۱۲۹۹ دلار کاهش یافته است. این ۲۰۰ دلار از قیمت فهرست اپل کمتر است. اگر بتوانید با فضای ذخیره سازی و حافظه کمتر زندگی کنید، یک نوع با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت SSD نیز ۲۰۰ دلار با قیمت ۸۹۹ دلار تخفیف دارد. نسخه ای از ۱۵٫۳ اینچ هوا در عین حال، با همان مشخصات، ۳۰۰ دلار تخفیف دارد و به کمترین قیمت ۹۹۹ دلاری می رسد. M2 MacBook Air بهترین انتخاب در راهنمای ما است بهترین لپ تاپ هاو هر دو مدل های کسب شده آ نمره ۹۶ در بررسی های مربوطه خود.

گفتنی است، اگر فوراً به یک نوت بوک نیاز دارید، فقط باید یکی از اینها را بگیرید گزارش اخیر از بلومبرگمارک گورمن گفت که اپل قصد دارد مک بوک ایرهای به روز شده را در این کشور عرضه کند ماه های آینده. با این حال، اگر نمی‌توانید صبر کنید، مدل‌های فعلی بسیار خوش ساخت باقی می‌مانند و باید برای سال‌های آینده برای کارهای روزمره خوب عمل کنند.

اگر یک کامپیوتر رومیزی مقرون به صرفه تر می خواهید، M2 Mac mini همچنین با قیمت پایین ترین قیمت یعنی ۴۷۹ دلار به فروش می رسد. این حدود ۳۰ دلار از قیمت معمول خیابانی آن کمتر است، هرچند، باز هم، احتمالاً تا زمانی که شاهد به‌روزرسانی با اپل باشیم، زمان زیادی است. تراشه جدید M3.

زمان بسیار خوبی برای انتخاب یک بازی ویدیویی جدید نیز هست بخار، نینتندو، پلی استیشن و ایکس باکس همه فروش تعطیلات مربوطه خود را آغاز کرده اند. معاملات بسیار زیادی برای ما وجود دارد که بتوانیم همه آنها را در اینجا فهرست کنیم، اما یک نکته برجسته این است دروازه بالدر ۳ برای ۵۴ دلار این تنها ۶ دلار از قیمت معمول خود کمتر است، اما این اولین تخفیف تا به امروز برای آن است برنده بازی اخیر سال و توصیه در راهنمای ما به بهترین بازی های Couch Co-op. این نسخه PS5 RPG نیز به قیمت ۶۳ دلار به فروش می رسد که ۱۰ درصد تخفیف دیگر است.

فراتر از آن، سایر موارد قابل توجه عبارتند از RPG گسترده جهان باز حلقه الدن برای ۳۶ دلار، سرکش شیک هادس با قیمت ۱۲٫۴۹ دلار و پلتفرمرهای سه بعدی عالی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury برای ۳۵ دلار Mass Effect Legendary Edition، که سه اکشن-RPG کلاسیک را گردآوری می کند، تنها با قیمت ۶ دلار در دسترس است، در حالی که Halo: The Master Chief Collectionکه شامل شش ورودی در سری FPS برتر Xbox است، به ۱۰ دلار بازگشته است. چند توصیه شخصی دیگر: معمای بزرگ تمام دوران پورتال ۲ برای یک دلار، از کوره در رفته پلتفرمر دو بعدی برج پیتزا برای ۱۵ دلار، FPS جنبشی فوق العاده Titanfall 2 به قیمت ۴ دلار و تیراندازی سوم شخص بسیار شیک مکس پین ۳ برای ۶ دلار خارج از این فروش، شدید، قوی بازی مکانیکی اکشن Armored Core VI: Fires of Rubicon در آمازون به کمترین قیمت جدید یعنی ۴۰ دلار کاهش یافته است.

صدها معامله دیگر فراتر از آن ها وجود دارد، بنابراین اگر به دنبال جبران عقب ماندگی خود هستید، ارزش آن را دارد که خودتان فروش آن را بررسی کنید. (از سایت هایی مانند معاملات دکو و آیا معامله وجود دارد برای اطمینان از اینکه قیمت خوبی دریافت می‌کنید.) همه این تبلیغات تا سال ۲۰۲۴ اجرا می‌شوند، بنابراین حتی اگر در حال حاضر چیزی نمی‌خواهید، زمان خواهید داشت تا هر کارت هدیه‌ای را که ممکن است در طول تعطیلات دریافت کنید، اعمال کنید. گیمرهای PC باید توجه داشته باشند که فروشگاه اپیک گیمز است هنوز در حال اجرا فروش تعطیلات آن، که شامل یک دوره تکراری است کوپن ۳۳ درصد که بسیاری از بازی‌ها را ارزان‌تر از آنچه در استیم و سایر فروشگاه‌ها هستند، می‌کند.

این Apple AirTag بهترین انتخاب برای دارندگان آیفون در کشور ما است راهنمای خرید ردیاب بلوتوث، زیرا می تواند از شبکه دستگاه Find My غول اپل برای مکان یابی موارد گم شده با دقت چشمگیر استفاده کند. در حال حاضر می توانید یک AirTag را با قیمت ۲۴ دلار دریافت کنید، که ۶ دلار از قیمت فهرست اپل است. چهار بسته به قیمت ۷۹ دلار، که ۲۰ دلار تخفیف دارد. اولی حدود ۱ دلار کمتر از پایین ترین قیمتی است که ما ردیابی کرده ایم. مورد دوم معامله ای است که در بیشتر هفته های گذشته شاهد آن بوده ایم، اما همچنان در کمتر از ۵ دلار از پایین ترین حد خود قرار دارد. فقط توجه داشته باشید که به یک نیاز دارید لوازم جانبی اضافی یا دو اگر می‌خواهید AirTag را به یک مورد خاص وصل کنید، زیرا فاقد هرگونه سوراخ کلید یا چسب داخلی است. این معاملات در چندین خرده فروش از جمله آمازون موجود است. والمارت و بهترین خرید.

ردیاب های کاشی یکی از جایگزین‌های بهتر AirTag برای کاربران اندروید است و در حال حاضر بسته چهارتایی شامل دو کاشی میت، یک Tile Slim و یک Tile Sticker به پایین‌ترین قیمت ۵۰ دلاری رسیده است. به طور معمول، این بسته حدود ۷۵ دلار قیمت دارد. دستگاه‌های Tile عموماً به اندازه AirTags دقیق نیستند، اما مجموعه ویژگی‌های آن عمدتاً مشابه است و شبکه جمع‌یابی آن هنوز هم به اندازه کافی بزرگ است. طرح‌های مختلف در اینجا نیز راحت‌تر هستند – می‌توانید به راحتی یک Tile Slim را در کیف پول قرار دهید و یک Tile Mate را بدون هیچ گونه لوازم جانبی شخص ثالث به یک جا کلیدی وصل کنید. با این حال، هیچ یک از این دستگاه‌ها باتری قابل تعویض ندارند، و Tile locks هشدارهای جداسازی (که به شما اطلاع می‌دهد زمانی که از یک مورد ردیابی شده خیلی دور شده‌اید) در پشت یک هزینه اشتراک.

این Xbox Series X هنوز ۱۵۰ دلار تخفیف دارد و در Best Buy به ۳۵۰ دلار کاهش می یابد. والمارت و هدف، اگرچه دو مورد اخیر ممکن است نیاز به تحویل در فروشگاه داشته باشند. اگر این پیشنهادات تمام شد، هنوز هم می توانید یک بسته نرم افزاری دریافت کنید که کنسول را با Action-RPG جفت می کند دیابلو IV برای ۵۰ دلار بیشتر در حالی که کنسول به طور خلاصه فرو رفته به ۳۴۰ دلار در اوایل این هفته، اینها هنوز هم نقاط ورود خوبی به کنسول بازی مایکروسافت با بالاترین سطح پایان هستند می تواند بازی کند بسیاری از بازی ها با سرعت ثابت ۴K/60 فریم در ثانیه. این سخت‌افزار بر خلاف نوع ارزان‌تر، یک درایو دیسکی نیز دارد Xbox Series S. و در حالی که کتابخانه ایکس باکس در موارد انحصاری سطح بالا کمی سبک است، اما همچنان شامل یک طیف متنوعی از بازی های مورد علاقه ما. این احتمال وجود دارد که مایکروسافت یک آن را راه اندازی کند به روز رسانی تمام دیجیتال سری X در مقطعی در سال ۲۰۲۴، اما مدل موجود با این قیمت خرید آسان تری است.

این Ultimate Ears Wonderboom 3 در آمازون به ۶۰ دلار کاهش یافته است هدف، که کمی بیش از ۲۰ دلار از قیمت معمولی بلندگوهای قابل حمل جمع و جور است. برای شیرین کردن معامله، هر دو خرده فروش ۱۰ دلار اعتبار فروشگاه را در کنار خرید می پردازند. این کارت به شکل یک کارت هدیه الکترونیکی در Target ارائه می شود، در حالی که آمازون می گوید اعتبار را ۳۰ روز پس از ارسال به حساب شما اعمال می کند. ما Wonderboom 3 را در راهنمای خود توصیه می کنیم بهترین بلندگوهای بلوتوث قابل حمل، طراحی ناهموار و ضد آب و کیفیت صدای ضعیف آن را می ستاید. عمر باتری باید بین ۱۴ تا ۲۰ ساعت طول بکشد که بستگی به میزان صدا دارد.

این Razer Basilisk V3 به قیمت ۴۰ دلار در آمازون به فروش می رسد، هدف و بهترین خرید۱۰ دلار تخفیف که با قیمت معامله ای که در جمعه سیاه دیدیم مطابقت دارد. این بهترین انتخاب در ماست راهنمای خرید موس بازی. وزن آن به خصوص در ۱۰۰ گرم سبک نیست، اما عملکرد قابل اعتمادی دارد و شکل مستحکم و منحنی آن باید برای همه راحت باشد. نوع دستگیره. این دستگاه دارای ۱۱ دکمه قابل تنظیم است و چرخ اسکرول آن به طور چشمگیری همه کاره است، زیرا می تواند به چپ یا راست کج شود و از حالت چرخش آزاد برای پیمایش سریعتر استفاده کند. اگرچه طراحی “گیمر” به نظر می رسد، اما نورپردازی RGB آن نیز خیلی تهاجمی نیست.

این شارژر Anker 735 در آمازون به ۳۰ دلار کاهش یافته است که حدود ۱۰ دلار از قیمت معمولی آن در خیابان است. این یک شارژر دیواری نسبتا جمع و جور با دو درگاه USB-C و یک درگاه USB-A است. می تواند تا ۶۵ وات برق را تامین کند که برای شارژ مجدد بسیاری از گوشی های هوشمند با سرعت کامل و شارژ برخی لپ تاپ های کوچکتر کافی است. اگر به آبمیوه بیشتری نیاز دارید، شارژر Anker 736 کمی بزرگتر است اما می تواند تا ۱۰۰ وات را ارائه دهد. که ۱۵ دلار تخفیف دارد و با کوپن روی صفحه به ۴۵ دلار کاهش می یابد.

این هدفون Bose QuietComfort Ultra با قیمت ۲۴۹ دلار در چندین خرده فروش دوباره به فروش می رسند، که پایین ترین قیمت نیست اما همچنان ۵۰ دلار از نرخ معمول این جفت کم می کند. این همچنین با معامله ای که در جمعه سیاه دیدیم، مرتبط است. Earbuds QuietComfort Ultra امتیاز ۸۸ اینچ را کسب کرد بررسی ما در سپتامبر گذشته، آنها در حال حاضر بهترین انتخاب برای حذف نویز در ما هستند راهنمای خرید هدفون بی سیم. اگر می‌خواهید قوی‌ترین حذف نویز فعال (ANC) ممکن را در یک فاکتور بی‌سیم واقعی داشته باشید، آن‌ها در بی‌صدا کردن دنیای بیرون بهتر از هر هدفون‌هایی هستند که ما آزمایش کرده‌ایم. صدای پیش‌فرض آن‌ها روی باس سنگین می‌شود، که باید طرفداران هیپ‌هاپ و EDM را خوشحال کند، اما در صورت نیاز می‌توانید منحنی EQ را سفارشی کنید. با این حال، طراحی در قسمت بزرگتر است و عمر باتری و کیفیت تماس آنها کاملاً خوب است.

WF-1000XM5 سونی، انتخاب برتر در راهنمای ما، در حال حاضر با یک دلار کمتر در دسترس است، اگرچه این تخفیف در بیشتر دو ماه گذشته در دسترس بوده است. WF-10000XM5 در مجموع هنوز گزینه‌ای کامل‌تر است، اما ANC هدفون QuietComfort Ultra در خاموش کردن صداهای پایین مانند صدای موتور هواپیما یا اتوبوس مهارت بیشتری دارد.

این Beats Fit Pro انتخاب “بهترین برای تمرین” در راهنمای هدفون های بی سیم ما است و اکنون با قیمت ۱۶۰ دلار در آمازون به فروش می رسد. والمارت و دیگران. ما چندین بار در سال گذشته این معامله را دیده‌ایم، اما ۲۰ دلار کمتر از قیمت معمولی این جفت در خیابان است. Fit Pro بسیاری از امکانات اپل پسند را در خود جای داده است AirPods Pro — هندزفری سیری، جفت شدن آسان و تعویض صدا، صدای فضایی و غیره — در طراحی اسپرت تر و پایدارتر. به نظر خوب می رسد، به علاوه از دکمه های فیزیکی به جای کنترل های لمسی استفاده می کند. گفته می شود، فاقد شارژ بی سیم است، نمی تواند به طور همزمان به چندین دستگاه متصل شود و ANC آن واقعاً نمی تواند گزینه های بهتر در بازار را لمس کند. ما به Fit Pro امتیاز ۸۷ اینچ دادیم بررسی ما. تعداد کمی سایر مدل های بیتز نیز در فروش هستند، از جمله اساسی تر غنچه های استودیویی برای ۸۰ دلار

نسخه ۵۵ اینچی از تلویزیون U6K هایسنس در آمازون به ۳۵۰ دلار بازگشته است و بهترین خرید، پایین ترین سطح تاریخ را که در جمعه سیاه شاهد بودیم، به دست آورد. به طور معمول، ۵۰ تا ۱۰۰ دلار بیشتر به فروش می رسد. اگرچه ما تلویزیون‌ها را در Engadget بررسی نمی‌کنیم، اما U6K بررسی کرده است اخذ شده مثبت بررسی ها از جانب سایت های دیگری که ما به آنها برای ارائه کیفیت تصویر بهتر از حد معمول برای تلویزیون های مقرون به صرفه اعتماد داریم. این یکی از معدود مجموعه‌هایی در این محدوده قیمتی است که از نور پس‌زمینه مینی ال‌ای‌دی، نقاط کوانتومی و کم‌نور محلی با آرایه کامل استفاده می‌کند که مجموعاً حجم رنگ و عملکرد کنتراست آن را بهبود می‌بخشد. بررسی‌ها می‌گویند که نمی‌تواند به اندازه مدل‌های گران‌تر روشن شود، بنابراین برای محتوای HDR عالی نخواهد بود و وقتی از زاویه به آن نگاه کنید، تصویر آن پاک می‌شود. این نیز نیست ایده آل برای بازی، زیرا در نرخ تازه سازی اولیه ۶۰ هرتز گیر کرده و فاقد پورت HDMI 2.1 است. اما اگر مقدار زیادی پول نقد برای سوزاندن ندارید، باید ارزش بالایی داشته باشد.

اگر مایلید کمی بیشتر بپردازید و بد نیست به تلویزیون ۴۸ اینچی رها شوید، ال جی A2 همچنین با قیمت فعلی ۵۵۰ دلار در Best Buy قابل ذکر است. این معامله دیگری است که بارها دیده‌ایم، اما بهترین قیمتی است که ما دنبال کرده‌ایم. A2 تلویزیون OLED سطح پایه ال‌جی از سال ۲۰۲۲ است، اما صرفاً یک مجموعه OLED به این معنی است که کنتراست برتر، رنگ‌های پررنگ‌تر، زوایای دید وسیع‌تر و حرکت نرم‌تر را نسبت به اکثر گزینه‌های این بازه قیمتی ایجاد می‌کند. روشنایی خاصی ندارد، بنابراین به بهترین وجه به دور از تابش خیره کننده است، و مانند U6K فاقد ویژگی های HDMI 2.1 برای بازی هایی مانند VRR است. با این حال، باید یک گزینه خوب برای اتاق های کوچکتر یا فرعی باشد.

این کنترلر بلوتوث ۸BitDo Ultimate در Best Buy به قیمت ۵۶ دلار به فروش می رسد. این چند دلار بیشتر از پایین‌ترین قیمتی است که ما ردیابی کرده‌ایم، اما هنوز ۱۴ دلار کمتر از نرخ معمولی دستگاه است. کنترلر بلوتوث نهایی یک گیم پد بی سیم راحت و عمیقاً قابل تنظیم برای سوئیچ و رایانه شخصی است ما قبلا برجسته کرده ایم. مزیت بزرگی که نسبت به اکثر کنترلرهای رسمی دارد، جوی استیک های جلوه هال آن است که به جای پتانسیومترهای مبتنی بر تماس، از آهنربا برای خواندن ورودی ها استفاده می کنند. این بدان معناست که باید در طول زمان کمتر مستعد پوشیدن آن باشد و از “انحراف چوب” وحشتناکی که اغلب در گیم‌پدهای سنتی مشاهده می‌کنیم اجتناب شود. یک d-pad دقیق، یک پایه شارژ خوب و یک جفت دکمه پشتی قابل تنظیم همگی خوب هستند.

آخرین Amazon Fire HD 10 تبلت با قیمت ۹۰ دلار به فروش می رسد، که ۱۰ دلار بیشتر از پایین ترین قیمتی است که در جمعه سیاه دیدیم، اما همچنان ۵۰ دلار از نرخ معمول خود کمتر است. با این قیمت، Fire HD 10 یکی از ارزش های بهتر برای کسانی است که فقط یک تخته سنگ ارزان برای مصرف رسانه می خواهند. صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی ۱۰۸۰p آن بسیار واضح و روشن است، باتری آن ۱۰ ساعت در هر بار شارژ دوام می آورد و برای مرور وب ساده و پخش ویدیو عملکرد خوبی دارد. این مدل تنها با ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود، اما می توانید آن را با یک حافظه داخلی افزایش دهید کارت microSD. طراحی پلاستیکی مات آن هنوز بسیار دور از ذهن است از یک آی پد کیفیت ساخت، و سیستم عامل Fire آمازون هنوز کمی نامرتب است، با تبلیغات قفل صفحه، فروشگاه برنامه محدود و تمایل عمومی برای سوق دادن شما به سمت خدمات خود شرکت. اما اگر واقعاً نمی توانید بیش از ۱۰۰ دلار برای یک تبلت جدید خرج کنید، Fire HD 10 باید یک سازش قابل قبول باشد.

۳۲ اینچی مانیتور هوشمند سامسونگ M80C در آمازون به ۴۰۰ دلار بازگشته است، B&H و سایر خرده فروشان این تقریباً ۱۰۰ دلار تخفیف و بهترین قیمتی است که خارج از پیشنهادات ویژه مربوط به آموزش دیده‌ایم. این یکی از همه کاره ترین مانیتورهای موجود در بازار است، زیرا با پلتفرم تایزن که در تلویزیون های هوشمند داخلی سامسونگ پیدا می کنید ارائه می شود. این به دستگاه اجازه می دهد تا بدون نیاز به اتصال به رایانه شخصی به سرویس های پخش مختلف دسترسی داشته باشد. این مانیتور در نوع خود یک مانیتور ۴K مناسب است، با یک پنل VA که کنتراست بالایی را ارائه می‌دهد، اگرچه به نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز محدود شده است و از یک زاویه کاملاً تمیز به نظر می‌رسد. می‌توانید ابتدا آن را برای عملکرد اضافی خریداری کنید: جدا از پشتیبانی داخلی برنامه، می‌تواند به عنوان یک کارکرد هاب خانه هوشمند، از Apple AirPlay پشتیبانی می کند و با الکسا و بیکسبی کار می کند. بلندگوهای داخلی و یک وب کم اختصاصی نیز وجود دارد.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/apples-macbook-air-m2-is-up-to-300-off-plus-the-rest-of-the-weeks-best-tech منتشر شد. -deals-165034046.html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/apples-macbook-air-m2-is-up-to-300-off-plus-the-rest-of-the-weeks-best-tech-deals-165034046.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *