گوگل پیش از تعطیلی ماه ژانویه، کاربران را از Play Movies & TV تغییر می‌دهد

گوگل کار کرده است به تدریج حذف شود برند و خدمات Play Movies & TV از زمانی که چند سال پیش برنامه تلویزیونی مستقل خود را راه اندازی کرد. اکنون، به نظر می‌رسد این شرکت آخرین آمادگی‌ها را برای زمانی که Google Play Movies & TV برای همیشه در ژانویه از بین می‌رود، انجام می‌دهد. مانند آستانه گزارش‌ها، این شرکت دستورالعمل‌های دقیقی را در مورد چگونگی ادامه دسترسی مشتریان قدیمی به محتوایی که قبلاً خریداری کرده‌اند، منتشر کرده است. مسلماً، ممکن است کمی گیج کننده باشد، زیرا دسترسی بستگی به دستگاهی دارد که بیننده استفاده می کند.

از ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴، بینندگان می‌توانند به فیلم‌ها و نمایش‌هایی که در این سایت خریداری کرده‌اند دسترسی داشته باشند. "کتابخانه شما" ردیف زیر برگه فروشگاه در Google Play… اگر در تلویزیون‌ها و دستگاه‌های پخش جریانی مجهز به Android TV تماشا می‌کنند. اگر از کابل Android TV یا ستاپ باکس استفاده می کنند، می توانند از طریق برنامه YouTube به محتوای قدیمی خود دسترسی داشته باشند، جایی که می توانند به خرید و اجاره فیلم و نمایش ادامه دهند. در مرورگرها، آنها باید وب سایت YouTube را فعال کنند تا خریدهای قدیمی خود را ببینند و خریدهای جدید را قرض کنند یا بخرند.

این تغییرات طی چند هفته آینده تکمیل خواهند شد، اما می‌توانیم تأیید کنیم که از قبل شروع به انتشار کرده‌اند، زیرا در حال حاضر شاهد خرید فیلم‌های قدیمی در وب‌سایت YouTube هستیم.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/google-begins-shifting-users-from-play-movies–tv-ahead-of-its-january-shutdown-085837698.html?src= ظاهر شد rss


منبع: https://www.engadget.com/google-begins-shifting-users-from-play-movies–tv-ahead-of-its-january-shutdown-085837698.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *