گیمرها می‌توانند باندل Xbox Series S یا Series X را با تخفیف ۱۲۰ دلاری برای جمعه سیاه خریداری کنند.

آیا یک کنسول Xbox در لیست خرید تعطیلات خود دارید؟ از تاریخ ۲۲ نوامبر، هر دو دسته کنسول Xbox Series S و Series X با حداکثر ۱۲۰ دلار تخفیف در والمارت در طول آن جمعه سیاه فروش.

بهترین معاملات کنسول ایکس باکس در یک نگاه:


بهترین معامله سری XBOX S

بسته شروع Xbox Series S با Game Pass Ultimate 3 ماهه

۲۴۹ دلار در والمارت
(۵۰٫۹۹ دلار صرفه جویی کنید)
گیمرها می‌توانند باندل Xbox Series S یا Series X را با تخفیف ۱۲۰ دلاری برای جمعه سیاه خریداری کنند.

بهترین معاملات XBOX SERIES X

بسته نرم افزاری Xbox Series X ‘Diabo IV’

۴۳۹ دلار در والمارت
(۱۲۰٫۹۹ دلار صرفه جویی کنید)
بسته نرم افزاری Xbox Series X Diablo IV

بین فروش بازی های جدید و قدیمی و اشتراک های تخفیف دار، جمعه سیاه شگفت انگیزترین زمان سال است. گیمرها. همچنین زمانی است که خرده‌فروشان معاملات حماسی را روی کنسول‌ها منتشر می‌کنند و بسته‌های کنسول را به عنوان پیشنهاد تعطیلات انتخاب می‌کنند. و از ۲۲ نوامبر، فقط دو روز قبل از روز رسمی تقویم جمعه سیاه، دو بسته کنسول تعطیلات مورد علاقه ما قیمت جمعه سیاه را دریافت کردند.

هم Xbox Series S که اخیراً متوجه شدیم پرفروش‌ترین کنسول نسل فعلی مایکروسافت است و هم دسته‌های Series X با قیمت‌های پایین‌تر در Walmart در پایان آن به فروش می‌رسند. رویداد معاملات جمعه سیاه. این چیزی است که باید در رادار شما باشد:

بهترین معامله جمعه سیاه Xbox Series S


بسته شروع سری xbox

اعتبار: مایکروسافت

بسته شروع Xbox Series S با Game Pass Ultimate 3 ماهه

۲۴۹ دلار در Walmart (50.99 دلار صرفه جویی کنید)



در اواسط اکتبر اعلام شد به عنوان یک پیشنهاد تعطیلات برای سال ۲۰۲۳، دسته استارتر Xbox Series S نه تنها شامل کنسول محبوب، بلکه یک کنترلر بی سیم Xbox و یک اشتراک سه ماهه Xbox Game Pass Ultimate نیز می شود. ارزش آن ۳۴۹٫۹۸ دلار است و معمولاً ۲۹۹٫۹۹ دلار قیمت دارد که در حال حاضر ۵۰ دلار صرفه جویی می کند. اما برای جمعه سیاه، Walmart آن را تنها با ۲۴۹ دلار به فروش می رساند. این ۵۰٫۹۹ دلار کمتر از ارزش خرده فروشی آن است و – از نظر فنی – ۱۰۰٫۹۸ دلار در پس انداز. با توجه به اینکه سری S به تنهایی معمولاً ۲۹۹٫۹۹ دلار قیمت دارد، این یک سرقت غیرعادی است. اعضای Walmart+ دسترسی زودهنگام دارند، در حالی که همه افراد دیگر می توانند از ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت شرقی این معامله را دریافت کنند. اما یک نکته احتیاط: احتمالاً به سرعت با این قیمت فروخته می شود. در حال حاضر فروخته شده است آمازون و هدفولی بهترین خرید آن را برای ۹۹ سنت بیشتر دارد.

بهترین معامله جمعه سیاه Xbox Series X


بسته نرم افزاری Xbox Series X Diablo IV

اعتبار: مایکروسافت

بسته نرم افزاری Xbox Series X ‘Diablo IV’

۴۳۹ دلار در Walmart (120.99 دلار صرفه جویی کنید)



اگر مدتی است که به ایکس باکس سری ایکس توجه کرده اید، این معامله روی آن است دیابلو IV نه گفتن به باندل سخت است. تنها ۴۳۹ دلار در Walmart — ۱۲۰٫۹۹ دلار کمتر از قیمت معمولی آن و ۵۰ دلار کمتر از قیمت Prime Day آن – این یک رکورد جدید است. این بسته شامل Xbox Series X، کنترلر بی سیم Xbox، کابل HDMI، دیابلو IV (که اوایل امسال منتشر شد)، و محتوای انحصاری درون بازی. این معامله در حال حاضر فقط برای اعضای Walmart+ فعال است، اما برای همه در ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت شرقی در دسترس خواهد بود. شایان ذکر است که این معامله در حال حاضر فروخته شده است آمازون و ۹۹ سنت بیشتر است Xbox.com و ۱۰٫۹۹ دلار بیشتر در بهترین خرید و هدف.


منبع: https://mashable.com/article/nov-22-xbox-diablo-bundle-black-friday-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *