Galaxy S23 FE با قیمت ۳۹۹ دلار خیلی خوب است

چند سال پیش، زمانی که اولین دستگاه “FE” توسط سامسونگ عرضه شد، با این فکر که چیز خاصی را از دست نداده‌ام، از آن گذشتم. این گوشی در نهایت بسیار محبوب شد، زیرا قیمت خوب را با مشخصات عالی ترکیب کرد. به خودم گفتم که دیگر همان اشتباه را تکرار نمی کنم. امسال، من قبلا سعی کرد کمی متقاعد کننده باشدمخصوصا برای هر کسی که خود را در Pixel 8 vs. Galaxy S23 FE موقعیت با قیمت فروش فعلی ۳۹۹ دلار، فکر می کنم تصمیم کاملاً واضح است.

آمازون آخرین نسخه سامسونگ را با ۲۰۰ دلار کاهش قیمت خرده فروشی معمولی خود دارد که آن را به ۳۹۹ دلار کاهش می دهد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی Dynamic AMOLED 2X Infinity-O با نرخ تازه سازی تا ۱۲۰ هرتز، تنظیم دوربین سه گانه پشتی، پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ (S23 و S23 Ultra هر دو دارای نسل دوم)، ۸ گیگابایت رم، رتبه IP68، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و سال ها به روز رسانی نرم افزاری و امنیتی.

برای کسانی که به یک گوشی جامد با مشخصات ثابت با قیمت واقعا خوب نیاز دارند، صادقانه بگویم که خیلی بیشتر از این نگاه نمی کنم. من همیشه مشتاق گوشی‌هایی با رنگ‌های نه چندان معمولی بوده‌ام، با این رنگ بنفش در حضور شخصی بسیار بهتر از عکس‌ها به نظر می‌رسد. شما فقط باید در آن بخش به من اعتماد کنید. آمازون طیف وسیعی از رنگ ها را برای فروش دارد، فقط در صورتی که رنگ بنفش مورد توجه شما نباشد.

برای گرفتن یکی از لینک زیر را دنبال کنید تحویل یک شبه رایگان در مناطق حمایت شده

لینک آمازون


منبع: https://www.droid-life.com/2023/11/22/galaxy-s23-fe-for-399-might-be-best-phone-deal-this-week/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *