گیمز Insomniac به حملات سایبری “ناراحت کننده” پاسخ می دهد، “مانند Logan… Insomniac انعطاف پذیر است”

گیمز Insomniac به حملات سایبری “ناراحت کننده” پاسخ می دهد، “مانند Logan… Insomniac انعطاف پذیر است”

استودیو Insomniac Games در پاسخ به اخیراً به‌روزرسانی منتشر کرده است حمله سایبری که استودیو را تحت تاثیر قرار داد.

در بیانیه ای در مورد حساب رسمی توییتر Insomniac Gamesتوسعه‌دهنده از طرفداران به‌خاطر «سرریز شفقت و حمایت تزلزل‌ناپذیر» تشکر کرد.

“ما هم از حمله سایبری جنایی اخیر به استودیوی خود و آسیب های احساسی که بر تیم توسعه دهنده ما وارد شده است، ناراحت و عصبانی هستیم. ما در چند روز گذشته برای حمایت از یکدیگر تمرکز کرده ایم.”

این بیانیه در پاسخ به یک حمله سایبری در ۱۲ دسامبر منتشر شد که در آن اطلاعات محرمانه از اینسومنیاک به سرقت رفت، از جمله اطلاعات شخصی و جزئیات مربوط به رویداد آینده. ولورین مارول.

در ادامه این پست آمده است: “ما آگاه هستیم که داده های سرقت شده شامل اطلاعات شخصی کارکنان، کارمندان سابق و پیمانکاران مستقل ما است.” همچنین شامل جزئیات توسعه اولیه در مورد ولورین مارول برای پلی استیشن ۵ […] این تجربه برای ما بسیار ناراحت کننده بوده است.”

ولورین مارول یک بازی اکشن است که در حال حاضر در Insomniac در حال توسعه است و داستان لوگان، یک ابرقهرمان خشن از X-Men Canon را دنبال می‌کند.

صحبت در مورد تاثیر بر ولورینInsomniac افزود: “ما می‌خواهیم همه از بازی‌هایی که ما توسعه می‌دهیم آن‌طور که در نظر گرفته شده و بازیکنان ما شایسته آن هستند لذت ببرند. با این حال، مانند Logan… Insomniac انعطاف‌پذیر است. ولورین مارول طبق برنامه ریزی ادامه می یابد.

بیشتر ببین

اینسومنیاک در ادامه به طور مستقیم‌تر به طرفداران خطاب می‌کند، افزود: «در حالی که ما از اشتیاق همه قدردانی می‌کنیم، اطلاعات رسمی درباره ولورین مارول وقتی زمان مناسب باشد.”

اینسومنیاک گیمز در زمینه ساخت بازی های ویدیویی تاریخچه ای آراسته دارد. این استودیوی کهنه کار مسئولیت مجموعه محبوب پلتفرمرهای نوبت به هزاره را بر عهده دارد اسپیرو اژدها همچنین Ratchet & Clank، Sunset Overdrive، و بسیار محبوب است مرد عنکبوتی مارول سلسله.

Marvel’s Spider-Man 2، که در ماه اکتبر منتشر شد، با استقبال گرم منتقدان و طرفداران مواجه شد. جیک تاکر، سردبیر خود TechRadar Gaming، به بازی چهار ستاره از پنج ستاره داد و از ارائه یک “حماسه رضایت بخش Spidey” که “سرگرمی را بیش از هر چیز دیگری در اولویت قرار می دهد” ستایش کرد.

چیزی برای بازی در تعطیلات می خواهید؟ لیست ما از بهترین بازی های ابرقهرمانی و بهترین بازی های داستانی آنچه را که به دنبالش هستید داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/insomniac-games-responds-to-distressing-cyberattack-like-logan-insomniac-is-resilient

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *