یادگیری STEM را با ۸۰ دلار به یک بازی برای کودکان ۹ سال به بالا تبدیل کنید

TL;DR: از ۱۷ دسامبر، Nibble — the کنسول بازی آموزشی DIY – به جای ۱۰۹٫۹۹ دلار فقط ۷۹٫۹۹ دلار به فروش می رسد. این صرفه جویی ۲۷ درصدی در یک کنسول بازی یکپارچهسازی با سیستمعامل است که بچه ها را به سرگرمی آموزشی فریب می دهد.


ممکن است فرزند شما به موضوعات STEM علاقه مند باشد، اما اینکه واقعاً به روشی درس بخواند که او را درگیر کند داستان دیگری است. ممکن است تبدیل یادگیری به یک بازی یا حتی یک کنسول بازی کامل کمک کند. این چیزی است که Nibble به روش خود ارائه می دهد. این کنسول کاملاً از هم جدا شده است تا یادگیرنده ۹ ساله یا بزرگ‌تر شما بتواند آن را کنار هم بگذارد، بازی‌های خود را کدنویسی کند و موارد دیگر. به طور معمول، این کنسول بازی DIY 109.99 دلار خواهد بود، اما می توانید آن را با ۷۹٫۹۹ دلار دریافت کنید.

یادگیری STEM را به یک بازی تبدیل کنید

فرزند شما ممکن است آماده نخوردن یک آموزش STEM نباشد، اما در مورد یک “Nibble” کوچک چطور؟ نیبل یک ابزار آموزشی که به عنوان یک کنسول بازی یکپارچهسازی با سیستمعامل دو برابر می شود با بازی‌هایی که بچه‌های ۹ ساله و بزرگ‌تر شما می‌توانند کدنویسی کنند، سفارشی کنند و بازی کنند. خرید شما همچنین با نسخه بهبودیافته MAKERbuino همراه با راهنمای نحوه کار در فرآیند مونتاژ به فرزندتان ارائه می‌شود. پس از جمع‌آوری آن، بچه‌ها می‌توانند چهار بازی یکپارچهسازی با سیستمعامل از پیش بارگذاری شده را شروع کنند: Bonk، Invaderz، Snake و Spacerocks. شاید این بازی ها برای گیمرهای کلاسیک کمی آشنا به نظر برسند، اما این پایان قابلیت های بازی نیست.

یکی از هیجان انگیزترین ویژگی های Nibble این است که می توانید بازی های جدیدی برای آن بسازید. برنامه نویسان می توانند از یک پلتفرم مبتدی مانند Scratch برای برنامه نویسی بازی های تعبیه شده استفاده کنند. به‌علاوه، تمام سخت‌افزار منبع باز است، از جمله شماتیک‌های کنسول، صورتحساب مواد و کد برای کاوش و سفارشی‌سازی بیشتر.

این کنسول دارای پردازنده ۳۲ بیتی، ۱۶۰ مگاهرتز، فضای ذخیره سازی ۴ مگابایت، رم ۸۰ کیلوبایتی، صفحه نمایش ۱٫۴ اینچی TFT تمام رنگی ۱۲۸×۱۲۸ و اتصال WiFi است. ممکن است فقط دو ساعت طول بکشد تا دانش آموز کوچک STEM شما Nibble را کنار هم قرار دهد، اما می تواند آنها را با عشق مادام العمر به ساخت و برنامه نویسی شروع کنید.

اسباب بازی STEM برای کودکان ۹+

گاهی یادگیری یک بازی است. و گاهی اوقات یادگیری یافتن چگونگی ساخت یک بازی است.

برای مدت محدودی می توانید دریافت کنید نیبل در فروش به قیمت ۷۹٫۹۹ دلار (حدود ۱۰۹٫۹۹ دلار).

معاملات Mashable

می‌خواهید معاملات دست‌چین‌شده بیشتری را در صندوق ورودی خود داشته باشید؟
برای خبرنامه معاملات روزانه Mashable ثبت نام کنید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!

StackSocial قیمت ها قابل تغییر است

موضوعات
بازی


منبع: https://mashable.com/deals/dec-17-nibble-diy-game-console

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *