۹ ایده عالی برای هدیه برای علاقه مندان به صدا، از هدفون های سیمی گرفته تا میزهای گردان و پخش کننده های MP3

آئودیوفیل در زندگی شما احتمالاً قبلاً برخی از این موارد را دارد بهترین هدفون اما بسیاری از هدایای دیگر وجود دارد که می توانید آنها را در این کریسمس خریداری کنید. آنقدر زیاد که دانستن اینکه از کجا شروع کنید می تواند بسیار ترسناک باشد.

اینجاست که ما اینجا هستیم تا کمک کنیم. ما از دانش و تجربه تخصصی خود استفاده کرده‌ایم تا ایده‌های هدایایی عالی برای ادیوفیل زندگی شما ارائه دهیم. بسیاری از تجهیزات صوتی ارزان نیستند، اما ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا مواردی را برای طیف وسیعی از بودجه‌ها درج کنیم تا برای هر موقعیتی چیزی وجود داشته باشد.

برای کمک به شما، ما همه چیز را از پخش کننده های MP3 گرفته تا میزهای گردان را بررسی کرده ایم – همه با تمرکز بر روی آنها بهترین تجربه صوتی را برای معتاد به موسیقی در زندگی شما فراهم می کنند. آنچه را که ما به عنوان هدایای عالی برای علاقه مندان به صدا در نظر می گیریم، در زیر بررسی کنید.

اگر هنوز به الهام دیگری نیاز دارید، به راهنمای ما برای بهترین ها نگاهی بیندازید فروش کریسمس در ایالات متحده و فروش روز باکسینگ در بریتانیا. ما همچنین بسیاری از تعطیلات دیگر را با هم جمع کرده ایم ایده های هدیه کریسمس تا به شما کمک کند بفهمید چه چیزی بخرید.

بهترین هدیه گردان و بلندگوی بلوتوث

بهترین هدیه هدفون سیمی و روگوشی

بهترین پخش کننده MP3 و هدایای رادیویی

فروش بیشتر تعطیلات در ایالات متحده

فروش بیشتر کریسمس در بریتانیا


منبع: https://www.techradar.com/audio/hi-fi/9-great-gift-ideas-for-audiophiles-from-wired-headphones-to-turntables-and-mp3-players

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *