یوبی سافت بی سر و صدا تایید می کند که روی The Division 3 کار می کند

یوبی‌سافت مطمئناً دنباله‌ای را دوست دارد، و اکنون تأیید شده است – تقریباً تا آنجا که ممکن است – که یک دنباله دیگر در دست ساخت است، این بار در قالب The Division 3.

خبر وجود The Division 3 از طریق یک تریلر اعلامی پر زرق و برق یا مدیر عامل Ubisoft، Yves Guillemot، اخبار را از طریق یک مگافون در حالی که سوار بر یک توپ پر زرق و برق می‌نشست، منتشر نمی‌شود، بلکه در یک بیانیه مطبوعاتی پنهان شده و چیز دیگری را اعلام می‌کند.

به طور خاص، یوبی‌سافت امروز یک بیانیه مطبوعاتی در میان رسانه‌های خبری منتشر کرد که در آن اعلام کرد جولیان گریتی – مدیر خلاق یاغی‌های جنگ ستارگان سال آینده – به عنوان تهیه‌کننده اجرایی جدید برند Tom Clancy’s The Division منصوب شده است.


Tom Clancy’s The Division 2، جدیدترین ورودی سری اصلی، که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد. امیدواریم یوبی سافت دنباله آن را Tom Clancy’s Tom Clancy’s The Division 2 2 بنامد.

سپس، تقریباً به عنوان یک فکر بعدی، اضافه کرد که این شامل The Division 3 می‌شود، که اکنون در مجموعه‌های معمولی Massive Entertainment در حال توسعه است، که گفته می‌شود در حال حاضر “فعالانه یک تیم برای بازی می‌سازد”. البته این نشان می‌دهد که ما هنوز در مراحل اولیه ایجاد آن هستیم – واقعاً تعجب آور نیست که Massive در حال حاضر با Avatar: Frontiers of Pandora و Star Wars Outlaws مرتبط است – بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا شنیده شود. بیشتر.

اخبار مربوط به اینکه سومین بازی اصلی Division در حال رخ دادن است نیز چندان غافلگیرکننده نیست، زیرا هم The Division و هم دنباله آن موفق شده اند هر کدام بیش از ۱۰ میلیون نسخه را برای Ubisoft جابجا کنند. با این حال، ظاهراً این شرکت با مشکلی روبرو بوده است که اسپین آف رایگان بازی The Division، Heartland، را به نمایش بگذارد. فیلمی از بازی اولین بار در می ۲۰۲۱ لو رفتزمانی که انتظار می‌رفت قبل از پایان سال ۲۰۲۲ وارد بازار شود. با گذشت دو سال و نیم، هنوز منتشر نشده است و یوبی‌سافت باید دور بعدی تست بازیکنان را اعلام کرد در طول تابستان.


منبع: https://www.eurogamer.net/ubisoft-quietly-confirms-its-working-on-the-division-3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *