یوبی سافت جزئیات بیشتری از Star Wars Outlaws و Assassin’s Creed Red را در ماه می فاش خواهد کرد

با تحت کمربند خود در ماه های اخیر، به دنبال حفظ شتاب خود در سال ۲۰۲۴ و پس از آن خواهد بود. ناشر ممکن است خود را برای میزبانی رویداد Ubisoft Forward در ماه می آماده کند، زیرا در آن زمان وعده داده شده است که جزئیات بیشتری را در مورد چندین پروژه آینده خود فاش کند.

در شرکت آخرین گزارش درآمد، گفت که بخش عمده ای از خط تولید خود را برای سال مالی ۲۰۲۴-۲۵، که تا مارس ۲۰۲۵ ادامه دارد، در ماه مه فاش خواهد کرد. جزئیات بیشتری را در مورد آن فاش خواهد کرد  و یک بازی Assassin’s Creed در ژاپن و همچنین عناوین موبایلی رایگان برای پخش و . دومی تقریباً دو سال زودتر از زمان مورد انتظار وارد خواهد شد.

یوبی سافت قبلاً به این موضوع اشاره کرده بود قانون شکنانکه قرار است یک بازی واقعاً جهان باز جنگ ستارگان باشد . اکنون نیز می توانیم انتظار داشته باشیم Assassin’s Creed Red (یا هر نام رسمی آن است) تا قبل از آوریل ۲۰۲۵ نیز کاهش یابد.

در همین حال، احتمالاً اخباری در این زمینه منتشر می شود  به زودی نیز Ubisofot انتظار دارد “یک سهم محدود از XDefiantدر این سه ماهه به نتیجه نهایی رسیده است، بنابراین شاید در آن زمان است که تیراندازی تاکتیکی رایگان برای بازی از راه می رسد. .

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/ubisoft-will-reveal-more-star-wars-outlaws-and-assassins-creed-red-details-in-may-184012158.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/ubisoft-will-reveal-more-star-wars-outlaws-and-assassins-creed-red-details-in-may-184012158.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *