یوبی سافت خطای فنی را برای نمایش تبلیغات پاپ آپ در Assassin’s Creed مقصر می داند.

این هفته یک تبلیغ پاپ آپ تمام صفحه در Assassin’s Creed Odyssey برای برخی از بازیکنان ظاهر شد.

یوبی سافت یک “خطای فنی” را برای یک تبلیغ پاپ آپ تمام صفحه که در آن ظاهر شده است سرزنش می کند Assassin’s Creed Odyssey این هفته. کاربران Reddit می گویند که متوجه شده اند پاپ آپ در نسخه های ایکس باکس و پلی استیشن بازی، با تبلیغاتی که درست زمانی که به صفحه نقشه حرکت می کنید ظاهر می شود. یکی از کاربران Reddit گفت: “تجربه این موضوع در حین بازی منزجر کننده است.”

به ما اطلاع داده شده است که برخی از بازیکنان هنگام انجام برخی بازی‌ها با تبلیغات پاپ‌آپ مواجه می‌شوند قاتلان عقیده عناوین دیروز آستانه. این نتیجه یک خطای فنی بود که ما به محض اطلاع از این موضوع به آن پرداختیم.»

این تبلیغ پاپ آپ در اواسط گیم پلی ظاهر شد.
این تبلیغ پاپ آپ در اواسط گیم پلی ظاهر شد.
تصویر: triddell24 (Reddit)

در حالی که در ابتدا مشخص نبود که چرا بازی به طور ناگهانی شروع به نمایش تبلیغات پاپ آپ جمعه سیاه برای تبلیغ آخرین نسخه های یوبی سافت کرد. قاتلان عقیدهناشر بعداً توضیح داد که چه اشتباهی رخ داده است در پستی در X (توئیتر سابق). یوبی‌سافت می‌گوید در تلاش بود برای آن تبلیغ بگذارد Assassin’s Creed Mirage در منوی اصلی دیگران قاتلان عقیده بازی ها. با این حال، یک “خطای فنی” باعث شد که تبلیغ به جای آن در منوهای درون بازی نمایش داده شود. یوبی سافت می گوید این مشکل از آن زمان برطرف شده است.

اخیرا شاهد استفاده مایکروسافت بودیم تبلیغات تمام صفحه ایکس باکس پاپ آپ برای تبلیغ بازی های خودش، و دارندگان ایکس باکس را آزار می دهند. تبلیغات مایکروسافت تنها زمانی نمایش داده می شود که ایکس باکس را بوت کنید و به نظر نمی رسد که همه آنها را دریافت کنند. پاپ‌آپ‌های مایکروسافت و یوبی‌سافت هنوز با تبلیغاتی که ما عادت کرده‌ایم در کنسول‌های بازی ببینیم، متفاوت هستند. ما بازی هایی از این قبیل را دیده ایم سطر مقدس ۲ با تبلیغات در حال اجرا بر روی بیلبوردها، یا تعداد زیادی تبلیغات درون بازی EA Games عناوین اواسط تا اواخر دهه ۲۰۰۰٫

تبلیغات پاپ آپ تمام صفحه در وسط بازی مطمئناً رایج نیستند. دنیایی پر از بازی هایی را تصور کنید که ۷۰ دلار برای آن پرداخت کرده اید و سپس تبلیغات در میانه گیم پلی ظاهر می شوند. من واقعاً امیدوارم که “خطای فنی” یوبی سافت هرگز به واقعیت صنعت بازی تبدیل نشود.

به‌روزرسانی در ۲۴ نوامبر، ساعت ۱۳:۰۱ به وقت شرقی: توضیحی از یوبی سافت اضافه شد.


منبع: https://www.theverge.com/2023/11/24/23974420/ubisoft-assassins-creed-odyssey-pop-up-ad-xbox-playstation-technical-error

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *