یوبی سافت می گوید GTA 6 پس از آوریل ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد و برای صنعت “مثبت” خواهد بود.

مدیر عامل یوبی سافت، ایو گیلموت معتقد است که راه اندازی GTA 6 برای بازار “مثبت” خواهد بود و انتظار می رود پس از آوریل ۲۰۲۵ راه اندازی شود.

Take-Two خود یک پنجره اکران در سال ۲۰۲۵ ارائه کرده است، اما Guillemot انتظار دارد که “به سال مالی ما ۲۶ نزدیک تر از سال مالی ما ۲۵” باشد.

هر زمان که GTA 6 منتشر شود، Guillemot در پاسخ به سوالی که در جریان تماس درآمد سه ماهه سوم دیروز از شرکت پرسیده شد، گفت که برای صنعت خوب خواهد بود.

اولین تریلر Grand Theft Auto 6.در یوتیوب تماشا کنید

او گفت: «چیزی که در گذشته دیده‌ایم این است که هر بار که یک نسخه بزرگ مانند GTA منتشر می‌شود، افراد بیشتری به این صنعت بازمی‌گردند و این به فروش بازی‌های دیگر نیز کمک می‌کند.» (با تشکر IGN).

ما آن را به طور قطع می‌بینیم. ما به این موضوع نگاه می‌کنیم و واقعاً در حال سازماندهی چیزها در مورد عرضه آن بازی هستیم، که دقیقاً نمی‌دانیم چه زمانی قرار است اتفاق بیفتد. ما فکر می‌کنیم که به سال مالی ما ۲۶ نزدیکتر خواهد بود. سال مالی ما ۲۵

اما چیزی که ما دیدیم این است که به طور کلی واقعاً برای بازار مثبت است و ما با عرضه اولین بازی GTA 5 و بازی آنلاین GTA 5 راه اندازی خوبی انجام دادیم، هر بار که توانستیم درآمد و سود بسیار خوبی در این زمینه ایجاد کنیم. بازی هایی که ما راه اندازی کردیم.”

اخیراً شاهد تغییر نسخه‌های بازی بوده‌ایم که با دیگران درگیر نمی‌شوند. Alan Wake 2 به تعویق افتاد تا پس از مرد عنکبوتی ۲ و سوپر ماریو برادران شگفت انگیز اکتبر گذشته، در حالی که تنها در تاریکی نیز به تعویق افتاد برای جلوگیری از یک پنجره انتشار “آشوب” اکتبر.

با این حال، نظرات Guillemot مطمئناً جذاب است و القا می کند که راه اندازی GTA 6 باعث ایجاد سر و صدا در کل صنعت خواهد شد.

در تماس با نتایج مالی خود، Take-Two گفت Rockstar با GTA 6 “به دنبال کمال” است. رئیس شرکت Strauss Zelnick خاطرنشان کرد که “وقتی احساس می کنیم خلاقانه بهینه شده ایم، زمان انتشار فرا رسیده است”.

وی با اطمینان بخشیدن به سرمایه گذاران افزود: به طور بالقوه تنش ذاتی بین رساندن چیزی به بازار و کمال خلاق وجود دارد، اما این شرکت در سمت کمال اشتباه می کند.

Zelnick همچنین در مورد لو رفتن تریلر GTA 6 اظهار نظر کرد IGN قبل از تماس، در نهایت به شرکت آسیبی نرساند.

او گفت: “این شگفت انگیز است که اعلام تریلر یک خبر بزرگ است، و پس از آن ما بسیار خوشحال شدیم که تریلر اینترنت را شکست … بنابراین ما نمی توانیم شادتر یا هیجان زده تر باشیم.” از نظر لو رفتن، این همیشه برای تیم ناامیدکننده است، اما در نهایت، فکر نمی‌کنم به ما آسیب برساند.»

این تریلر بازی GTA 6 رکوردها را شکست زمانی که آن را کاهش داد، با وجود اینکه انتشار کامل بازی سال ها باقی مانده بود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد GTA 6، اینجاست همه چیزهایی که تا الان می دانیم.


منبع: https://www.eurogamer.net/gta-6-release-expected-after-april-2025-and-will-be-positive-for-the-industry-ubisoft-says?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *