یونیتی با پایان دادن به قرارداد با Weta FX، مشاغل بیشتری را کاهش می دهد

یونیتی با پایان دادن به توافق با Weta FX، نیروی کار خود را کاهش می دهد.

این شرکت ۲۶۵ شغل یا ۳٫۸ درصد از نیروی کار جهانی خود را به عنوان بخشی از “تنظیم مجدد” شرکت حذف خواهد کرد. رویترز گزارش ها.

Unity بخشی از Weta FX را تصاحب کردشرکت جلوه‌های دیجیتال که توسط پیتر جکسون، کارگردان اربابان حلقه‌ها، در سال ۲۰۲۱ با مبلغ ۱٫۶ میلیارد دلار تأسیس شد.


پخش خبر: چرا این همه اخراج در صنعت بازی وجود دارد؟

اکنون یونیتی بخش خدمات حرفه ای قرارداد را فسخ کرده است و در نتیجه ۲۶۵ کارمند اخراج شده اند.

علاوه بر این، یونیتی دفاتر خود را در ۱۴ مکان از جمله سنگاپور و برلین تعطیل خواهد کرد و ردپای دفتر خود را در دفاتر باقی مانده خود مانند سانفرانسیسکو و بلوو، واشنگتن به میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد.

جیم وایتهرست، مدیر عامل موقت و رئیس یونیتی، گفت که تغییرات بیشتری در راه “تمرکز مجدد” کسب و کار خواهد بود. او به رویترز گفت: «در حالی که هیچ افزودنی نهایی نشده است، واضح است که ما تعداد کارهایی را که انجام می دهیم به طور کلی کاهش خواهیم داد.

Weta FX در بیانیه ای این حرکت را تایید کرد راهنمای FX.

یک سخنگوی Weta FX گفت: “Weta FX تا حد امکان پیشنهادات خود را به بسیاری از تیم ارائه خواهد داد که به نظر می رسد فعالیت های تحقیق، توسعه و پشتیبانی خود را گسترش دهد.”

“یونیتی مالکیت فناوری‌ای را که در دسامبر ۲۰۲۱ از Weta به دست آورد حفظ خواهد کرد و بهترین راه را برای ارتقای پیشنهادات خود با آن در طول زمان ارزیابی خواهد کرد. این فناوری همچنین به طور کامل در دسترس Weta FX خواهد بود. Weta FX به ساخت و توسعه ادامه خواهد داد. IP، و ابزارها و تکنیک های خود را توسعه دهد تا به تکامل خود به عنوان یک رهبر در جلوه های بصری ادامه دهد.”

اوایل این ماه، یونیتی اعلام کرد که اخراج های بیشتر “احتمال دارد” همانطور که سبد محصولات خود را ارزیابی می کند تا بر محصولاتی تمرکز کند که برای مشتریان ما با ارزش ترین هستند.”

پس از معرفی یونیتی، سال فاجعه‌باری بود هزینه زمان اجرا بحث برانگیز که با واکنش شدید توسعه دهندگان مواجه شد. جان ریسیتیلو، مدیر عامل شرکت بازنشسته شد از شرکت پس از اعلام

تقریبا ۸ درصد از نیروی کار یونیتی در ماه می اخراج شدند – دور سوم اخراج در ۱۰ ماه در زمان نگارش.


منبع: https://www.eurogamer.net/unity-makes-further-job-cuts-as-it-ends-agreement-with-weta-fx

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *