یونیتی سال ۲۰۲۴ را با اخراج ۱۸۰۰ کارمند به عنوان بخشی از “ریست” مداوم آغاز می کند.

یونیتی دور دیگری از اخراج را اعلام کرده است، کمتر از دو ماه پس از تعدیل مشاغل قبلی، که باعث می شود تقریباً ۲۵ درصد از کل نیروی کار خود – حدود ۱۸۰۰ کارمند – را به عنوان بخشی از “بازنشانی شرکت” که در ابتدا اعلام کرد، حذف کند. پایان سال گذشته

وحدت اخراج های اضافی را تأیید کرد در این شرکت “احتمالا” در ماه نوامبر، زمانی که فاش کرد که در حال ارزیابی سبد سهام خود است “بر روی محصولاتی متمرکز می شود که برای مشتریان ما بیشترین ارزش را دارند”. اندکی پس از آن ، اعلام شد که پایان دادن به توافق خود با Weta FXمنجر به از دست دادن ۲۶۵ شغل شد – چهارمین دور اخراج این شرکت از ابتدای سال ۲۰۲۲٫

دور جدیدی از اخراج در یونیتی – بزرگترین اخراج تا به حال در این شرکت – اکنون در یک تایید شده است تشکیل پرونده در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده. این بار، حدود ۱۸۰۰ کارمند (تقریباً ۲۵ درصد از نیروی کار یونیتی) تحت تأثیر قرار خواهند گرفت و شرکت می‌گوید این کاهش زمانی رخ می‌دهد که «تجدید ساختار و تمرکز مجدد بر کسب‌وکار اصلی‌اش» انجام می‌شود و به دنبال «موقعیت خود برای رشد بلندمدت و سودآور» است. ” ”

در یک بیانیه ارائه شده به Vergeیونیتی تأیید کرد که اخراج‌ها بر «۲۵ درصد کل نیروی کار ما در تمام تیم‌ها» تأثیر می‌گذارد، و افزود: «این تصمیم ساده گرفته نشد و ما عمیق‌ترین قدردانی خود را از کسانی که متضرر شده‌اند به خاطر فداکاری و مشارکت‌شان ابراز می‌کنیم».

آخرین کاهش مشاغل یونیتی به دنبال سال پرتلاطم ۲۰۲۳ برای این شرکت است که در آن انتقادات قابل توجهی از سوی توسعه دهندگان پس از راه اندازی سیاست جدید هزینه اجرا جدید بحث برانگیز که به ازای هر بازی نصب شده شارژ می شود. بعد از یک واکنش شدیدوحدت اعلام کرد تغییرات اساسی به برنامه های آن، و رئیس و مدیر عامل، جان ریسیتیلو از شرکت بازنشسته شد کمی بعد.

سال ۲۰۲۳ سال درخشان انتشار بازی البته به طور قابل توجهی توسط اخراج گسترده تعداد زیادی از استودیوهاتخمین زده می شود که تعداد کل کارگران آسیب دیده حدود ۹۵۰۰ نفر باشد. تصمیم یونیتی برای کاهش ۱۸۰۰ شغل، ضربه بزرگ دیگری به صنعت با آغاز سال ۲۰۲۴ است.


منبع: https://www.eurogamer.net/unity-starts-2024-by-laying-off-1800-employees-as-part-of-ongoing-reset

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *