یونیتی فراخوانی را برای درخواست های کمک هزینه Unity for Humanity باز می کند


یونیتی فراخوانی برای ارسال آثار خود راه اندازی کرده است وحدت برای بشریت کمک های بلاعوض، که از علل تأثیر اجتماعی حمایت می کند. و نوازنده جواهر به عنوان داور مشهور این برنامه خدمت خواهد کرد.

تا به امروز، یونیتی بیش از ۸ میلیون دلار کمک مالی به سازندگان اهدا کرده است و این شرکت در حال اضافه کردن ۵۰۰۰۰۰ دلار کمک مالی دیگر به مجموعه بعدی دریافت کنندگان است.

امروز، یونیتی فراخوان خود را برای ارسال آثار برای گرنت Unity for Humanity – یک کمپین سالانه برای تأمین مالی پروژه های حمایت کننده از ۱۷ هدف توسعه پایدار سازمان ملل متحد. این شرکت قاضی افراد مشهور خود را خواهد داشت.

داوران قبلی شامل روزاریو داوسون بازیگر و هنرمند موسیقی Common بودند. یونیتی این خبر را قبل از کنفرانس Unite خود برای توسعه دهندگان بازی اعلام کرد.

رویداد

GamesBeat Next On-Demand 2023

آیا بازی GamesBeat Next را از دست دادید؟ به کتابخانه درخواستی ما بروید تا از باهوش ترین ذهن های صنعت بازی در مورد آخرین پیشرفت ها و دیدگاه آنها در مورد آینده بازی مطلع شوید.


الان ببین

“ما همیشه از روش‌های نوآورانه‌ای الهام می‌گیریم که سازندگان از ۳D بلادرنگ (RT3D) برای ساختن جهانی عادلانه‌تر، فراگیرتر و پایدارتر استفاده می‌کنند. امروز، گرنت Unity for Humanity 2024 برای ادامه حمایت ما از سازندگان تأثیرات اجتماعی باز می‌شود. جسیکا لیندل، معاون تأثیر اجتماعی در Unity، در یک پست وبلاگی گفت: کار انتقادی آنها.

برای سال ۲۰۲۴، یکی از کمک های مالی با همکاری خواننده و ترانه سرای برنده جایزه، نویسنده پرفروش NYT و پیشگام سلامت روان، جواهر، صادر می شود. لیندل گفت، یونیتی با هم یک پروژه RT3D را انتخاب می کند که به طور مستقیم به موضوعات سلامتی به عنوان یکی از دریافت کنندگان کمک هزینه ۲۰۲۴ می پردازد.

برای بیش از ۲۰ سال، بنیاد کودکان الهام بخش (ICF) – که توسط داور کمک هزینه مهمان جول تأسیس شده است – زندگی ها را از طریق رویکرد کلی انسان به سلامت جسمی، عاطفی و روانی تغییر داده است.

مجموعه کامل ابزارهای ICF، از جمله Jewel Never Broken (یک جامعه آنلاین رایگان و برنامه درسی)، منابع رفتاری سلامت روان را با بهترین پشتیبانی همتایان در کلاس خود ادغام می کند. این ابزارهای قابل اعتماد و اثبات شده پایه و اساس پلتفرم سلامت روان مبتنی بر متاورلد در حال ظهور Innerworld بوده است. هم ICF و هم Innerworld به جوانان بی‌شماری کمک کرده‌اند تا ارتباطات معنی‌داری ایجاد کنند، ذهن آگاهی را بیاموزند، و خودکارآمدی خود را برای بهبود، رشد و شکوفایی گسترش دهند.

نگاهی به گذشته به دریافت کنندگان کمک هزینه

برای الهام گرفتن از برنامه، لیندل فرصتی را برای بررسی داستان‌های شگفت‌انگیز پشت برخی از دریافت‌کنندگان قبلی Unity for Humanity ارائه کرد.

Origen، یک قطعه XR روایی است که برای اتصال کاربران به محیط از طریق داستان‌هایی از جوامع بومی که قرن‌ها از سرزمین جنگل‌های بارانی آمازون محافظت کرده‌اند، طراحی شده است. اوریجن که در یک جنگل اثیری اتفاق می‌افتد، بینندگان را راهنمایی می‌کند تا نقش خود را در سرپرستی زمین و رابطه علت و معلولی ما با زمین در نظر بگیرند، در حالی که بر اهمیت داستان‌گویی بین نسلی تأکید می‌کند.

امیلیا سانچز چیکتی و تیم Presencias در سال ۲۰۲۱ برای حمایت از توسعه Origen جایزه Unity for Humanity Environment Grant دریافت کردند. از آن زمان، این تیم کالج دوسالانه ونیز را تکمیل کرده و این تجربه را در جشنواره فراگیر ونیز ۲۰۲۳ به نمایش گذاشته است.

آموزش زبان و آداب و رسوم از طریق آهنگ

Songs of Cultures، برنده جایزه Unity for Humanity Imagine Grant در سال ۲۰۲۲، برنامه‌ای است که از AR برای تبدیل محیط‌های آشنا به دنیای موسیقی خارق‌العاده استفاده می‌کند و ادغام اجتماعی کودکان و خانواده‌های مهاجر را تسهیل می‌کند. این پروژه توسط Binh Minh Herbst و شرکت او A.MUSE، یک استودیوی طراحی تعاملی زنانه، با مشارکت مربیان و والدین توسعه یافته است.

Songs of Cultures با تأکید بر سرگرمی، بچه ها را تشویق می کند تا در مورد تفاوت های فرهنگی بیاموزند، از ریشه های خود قدردانی کنند و افق های خود را از طریق لذت موسیقی گسترش دهند.

انقلابی در سلامت روان با یک حیوان خانگی خودمراقبتی مجازی

Amaru، برنده جایزه انجمن Unity for Humanity 2023، اپلیکیشنی است که یک حیوان خانگی مراقبت از خود مجازی را برای کمک به کاربران در ایجاد عادات و شیوه های جدید برای سلامت روان خود ارائه می دهد. Amaru که در ابتدا در می ۲۰۲۱ راه اندازی شد، به طور خاص برای مقابله با بحران رو به رشد سلامت روان با ارائه ابزارها و منابع برای بهبود تمرکز، مدیریت اضطراب و کاهش افسردگی طراحی شده بود.

آمارو که بیش از ۷۰۰۰۰۰ بار دانلود شده و دارای امتیاز ۴٫۸ از ۵٫۰ در Google Play است، تأییدیه‌های سازمان‌های غیرانتفاعی مربوط به سلامت روان و بازی‌های ویدیویی مانند Take This، Guardians Mental Health و Global Game Jam و همچنین جوایزی را از NC IDEA و Unity برای دریافت کرده است. بشریت. آمارو برای اتحاد ملی برای بیماری های روانی (NAMI) پول جمع آوری کرده است و تمرکز مطالعات متعددی است که نشان می دهد بازی کمک می کند.

در حالی که آمارو در حال حاضر فقط به زبان انگلیسی در دسترس است، این تیم کمپینی را برای بومی‌سازی اپلیکیشن به زبان‌های بیشتری آغاز می‌کند تا دسترسی و تاثیر آن را به شدت گسترش دهد. امروز آن را در دستگاه iOS یا Android خود بررسی کنید.

اگر آماده درخواست برای کمک هزینه هستید، درخواستی را تا ساعت ۱۱:۵۹ بعد از ظهر PT در ۵ ژانویه ۲۰۲۴ ارسال کنید.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/unity-opens-call-for-unity-for-humanity-grant-applications/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *