یکی از برترین جاروهای شارژی Dyson 50 دلار ارزان تر از سایبر دوشنبه است.

۲۰۰ دلار پس انداز کنید: از ۷ دسامبر، جارو شارژی Dyson Outsize Plus از ۵۹۹٫۹۹ دلار در هر دو به ۳۹۹٫۹۹ دلار کاهش یافته است والمارت و وب سایت خود دایسون. این ۳۳ درصد صرفه جویی و ۵۰ دلار ارزان تر از هفته سایبر است.


جمعه سیاه و Cyber ​​Monday خیلی خوب هستند، اما آیا تا به حال در یک پنجشنبه تصادفی در دسامبر خرید کرده اید؟ والمارت به تازگی مجموعه ای از معاملات جدید تعطیلات، از جمله تخفیف ۲۰۰ دلاری در یکی از جاروهای شارژی برتر Dyson را حذف کرده است.

را Dyson Outsize Plus معمولاً ۵۹۹٫۹۹ دلار برای شما هزینه می کند، اما از ۷ دسامبر، می توانید آن را با تنها ۳۹۹٫۹۹ دلار در هر دو گیر بیاورید. والمارت و وب سایت خود دایسون. این تقریباً ۳۳ درصد از نظر صرفه جویی و ۵۰ دلار ارزان تر از آنچه در طول آن شاهد بودیم است هفته سایبری. بنابراین اگر تا به حال خرید خود را متوقف کرده اید، یک معامله helluva به شما تعلق می گیرد.

در حالی که از لیزر تشخیص گرد و غبار استفاده نمی کند، دایسون اوت سایز پلاس هنوز یک هیولای خلاء است. قبل از Gen5outsize در ماه ژوئن منتشر شد در این سال، Outsize Plus مرد بزرگ پردیس بود. دارای یک سطل زباله بزرگ نیم گالن، یک موتور Dyson Hyperdymium، و همراه با هفت لوازم جانبی تمیزکننده، از جمله ابزار شکاف، ابزار پیچ مو، و ابزار ترکیبی است. در حالی که دارای قدرت مکش کمی کمتر در مقایسه با نسل جدید Gen5 بزرگتر است – ۲۲۰AW در مقابل ۲۵۰AW – و عمر باتری کمتری دارد، با توجه به تفاوت قیمت شگفت‌انگیز، می‌توانیم این چیزها را کاهش دهیم. Gen5outsize شما را اجرا می کند – قلع و قمع – ۱۰۴۹٫۹۹ دلار. من ۳۹۹٫۹۹ دلار Dyson Outsize Plus را هر روز از آن قیمت می گیرم.


منبع: https://mashable.com/article/dec-7-dyson-outsize-plus-vacuum-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *