یکی از بهترین برنامه های اندروید در تمام دوران به ۰٫۴۹ دلار کاهش یافت

فروش Nova Launcher Prime اینجاست. یکی از بهترین برنامه‌های تاریخ اندروید تقریباً در پایان هر سال این کار را انجام می‌دهد و به قیمتی کاهش می‌یابد که اگر قبلاً این کار را نکرده‌اند، بیشتر باید بتوانند از آن استفاده کنند.

Nova Launcher Prime در حال حاضر فقط با ۰٫۴۹ دلار قابل خرید است. به طور معمول ۴٫۹۹ دلار قیمت دارد (و کاملاً ارزش آن را با قیمت کامل دارد)، این واقعاً برنامه ای است که باید داشته باشید.

چه از دستگاه سامسونگ یا پیکسل یا وان پلاس استفاده کنید، Nova Launcher یکی از بهترین برنامه های لانچر شخص ثالث است. این جایگزین راه‌انداز از پیش بارگذاری‌شده گوشی شما می‌شود و به شما امکان دسترسی به نمادهای سفارشی، ژست‌های حرکتی سفارشی در صفحه‌های اصلی، جلوه‌های انتقال، راه‌های پنهان کردن برنامه‌ها بدون حذف نصب، ژست‌های حرکتی روی پوشه‌ها و برنامه‌ها و مجموعه‌ای از تنظیمات سفارشی‌سازی را می‌دهد. لحظه‌ای که تقریباً تمام دستگاه‌هایی را که پیکسل نیستند تمام می‌کنم، این برنامه را برای بهبود تجربه روی آن قرار می‌دهم.

از آنجا که در اواسط سال ۲۰۲۲ خریداری شدNova Launcher همچنان به انتشار به‌روزرسانی‌ها ادامه می‌دهد، اگرچه شاید (در ابتدا) به دفعات زیاد نباشد. امسال تا حدودی متفاوت بوده است، با به‌روزرسانی‌های بتا جدید به تازگی، امروز.

برای کسانی که هنوز سوال دارند که آیا باید Prime را بخرند یا نه، شاید بیشتر به این فکر کنند که ۲ یا ۳ نظرسنجی Google Opinion Rewards را تکمیل کنند. سپس اساساً رایگان است.

لینک گوگل پلی: Nova Launcher Prime


منبع: https://www.droid-life.com/2023/12/26/nova-launcher-prime-goes-into-yearly-sale-mode-drops-to-0-49/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *