یکی از مدیران سابق Shopify به اشتراک می‌گذارد که چگونه راه‌اندازی یک برند روغن زیبایی باعث شد تا ابزار تصویربرداری هوش مصنوعی را برای فروشندگان راه‌اندازی کند.

فاطمه یوسف بنیانگذار ImagineCreate AI و مدیر سابق Shopify است

فاطمه یوسف در حال راه اندازی ImagineCreate AI است، یک ابزار تصویربرداری هوش مصنوعی برای فروشندگان آنلاین.

فاطمه یوسف



  • فاطمه یوسف در حال راه اندازی ImagineCreate AI است، یک ابزار تصویربرداری هوش مصنوعی برای بازرگانان Shopify.
  • یوسف قبلاً تجارت اکوسیستم Shopify را رهبری می کرد.
  • او قبل از پیوستن به Shopify، استارتاپ تجارت الکترونیک Tressle را تأسیس کرد.

وقتی فاطمه یوسف تصمیم گرفت در تابستان ۲۰۲۲ Shopify را ترک کند، تصمیم گرفت زمان بیشتری را با خانواده خود بگذراند و به این فکر کند که می خواهد در آینده چه کاری انجام دهد. یوسف در طول بیش از چهار سال حضورش در شرکت، رهبری کرد اکوسیستم تجاری Shopifyکار با توسعه دهندگان و شرکای شخص ثالث که برای میلیون ها تاجر Shopify فناوری می سازند.

اما طولی نکشید که یوسف آماده راه اندازی کسب و کار خود شد. او در نهایت دو کسب‌وکار را راه‌اندازی کرد، یکی از آنها ImagineCreate AI است، یک ابزار تصویربرداری هوش مصنوعی که به طور رسمی روز سه‌شنبه با مقدار نامشخصی از بودجه اولیه از Precursor Ventures راه‌اندازی شد.

ImagineCreate AI مستقیماً از برندی الهام گرفته شده بود که یوسف بلافاصله پس از ترک Shopify شروع به کار کرد. او تصمیم گرفته بود یک برند روغن زیبایی برای پوست و مو راه اندازی کند که قصد دارد در این فصل تعطیلات راه اندازی کند.

هنگام ساختن برند روغن زیبایی، او به یک مشکل متفاوت پی برد: گرفتن عکس های عالی از محصول می تواند واقعا سخت باشد. بنیان‌گذاران باید مطمئن شوند که نمونه‌هایی را از تولیدکنندگان خود آماده کرده‌اند، یک استودیو رزرو کنند، یک عکاس رزرو کنند، برای عکس‌برداری و ویرایش زمان بگذارند، و عکس‌ها را برای کانال‌هایی که در آن می‌فروشند سفارشی کنند.

یوسف به اینسایدر گفت: «چیزی که مردم متوجه نمی شوند این است که عکس های شما تقریباً همه چیز هستند. “این کاملاً راهی است که خریداران به صورت آنلاین محصول شما را انتخاب می کنند.”

یوسف گفت که در آماده سازی نمونه روغن زیبایی او تأخیر وجود داشت و همین امر راه اندازی برند او را به تاخیر انداخت. ChatGPT در زمانی منتشر شد که او شروع به کار بر روی برند روغن زیبایی می کرد و از برخی ابزارهای هوش مصنوعی برای سرعت بخشیدن به کارها استفاده می کرد.

این موضوع باعث ایجاد ایده ImagineCreate AI شد. این برنامه می‌تواند عکس محصول بگیرد، پس‌زمینه را حذف کند و پس‌زمینه جدیدی را متناسب با اولویت‌های کاربر با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد کند. یک تاجر می‌تواند بگوید که می‌خواهد محصولش روی یک روشویی در یک اتاق خواب، به عنوان مثال، یا در آشپزخانه‌ای با کابینت‌های سفید و کف‌های چوبی به تصویر کشیده شود. این برنامه همچنین می‌تواند شرح و توضیحات تصویر را برای کانال فروش مورد نظر تنظیم کند.

ImagineCreate AI به عنوان یک برنامه وب راه اندازی می شود که می تواند در مدیریت بازرگانان Shopify ادغام شود.

عکس قبل و بعد کاسه ای را با پس زمینه متفاوت با استفاده از هوش مصنوعی نشان می دهد

تصاویر قبل و بعد نشان می دهد که چگونه ImagineCreate AI پس زمینه های سفارشی را تولید می کند.

تصور کنید هوش مصنوعی ایجاد کنید



یوسف گفت: «کل این فرآیند هفته ها و ماه ها طول می کشد و من می خواستم آن را به ثانیه ها و دقیقه ها کاهش دهم.

با استفاده از تجربه Shopify او

یوسف پیشینه عمیقی در تجارت الکترونیک دارد. قبل از اینکه در سال ۲۰۱۸ به Shopify بپیوندد، او یک شرکت تجارت الکترونیکی دکوراسیون خانه به نام Tressle را تأسیس کرد.

اما این اولین بار است که او در فضای هوش مصنوعی می سازد. اگرچه او سابقه فنی ندارد، اما قبل از استخدام یک تیم کوچک از توسعه دهندگان، از ابزارهای هوش مصنوعی برای کمک به کدنویسی برخی از بخش های برنامه استفاده کرد. این برنامه در حال حاضر از مدل های Stable Diffusion استفاده می کند، اما یوسف گفت که تیم در حال حاضر در حال ادغام مدل های بیشتری است که به زودی منتشر خواهند شد. هدف این است که به بازرگانان حق انتخاب داده شود تا بتوانند مدلی را انتخاب کنند که به بهترین وجه با نیازهای آنها مطابقت دارد.

او گفت که برای او مهم است که دسترسی به هوش مصنوعی را برای هر کسی که ممکن است بخواهد از آن استفاده کند، فراهم کند.

یوسف گفت: “بسیاری از تاجرانی که با آنها صحبت می کنم، بله، من کاملاً می خواهم از هوش مصنوعی استفاده کنم، اما نمی توانم روز خود را در Discord بگذرانم. نمی دانم چگونه به این موارد دسترسی داشته باشم.” کاری که من واقعاً می‌خواهم انجام دهم این است که دسترسی آنها به این فناوری را ساده کنم.»

راه اندازی ImagineCreate AI در فروشگاه App Shopify، سفر کارآفرینی یوسف را کامل می کند. شغل او در Shopify مستلزم همکاری با شرکای شخص ثالث شرکت تجارت الکترونیک بود. بیش از ۱۰۰۰۰ برنامه در فروشگاه App Shopify وجود دارد که به بازرگانان با عملکردهایی مانند بازاریابی، تخفیف و ارسال کمک می کند.

کار بر روی اکوسیستم کسب و کار به یوسف یک صندلی در ردیف اول برای تمام فناوری های ساخته شده برای کارآفرینان تجارت الکترونیکی داد.

او گفت: «من می‌خواستم چیزی بسازم که فکر می‌کردم می‌تواند در زندگی بسیاری از مردم تغییر ایجاد کند و به دست بسیاری از بازرگانان برسد. “این فقط من تایید می کنم که به فرصتی که در اکوسیستم وجود دارد به همان اندازه در خارج اعتقاد دارم.”

یوسف یکی از ده ها مورد است فارغ التحصیلانی را که به صورت تمام وقت کارآفرینی را دنبال کرده اند، Shopify کنید.

او گفت که کار در Shopify مستلزم این است که به این فکر کنید که چگونه پلتفرم‌های واقعاً مهمی را که مشتری شما مالک کسب‌وکار است، و همه این مشکلات مختلف را دارد، و آنها برای بخش مهمی از کسب‌وکارشان به خدمات شما متکی هستند، مقیاس می‌دهید.

او گفت: «بسیاری از کارآفرینان از نوع بنیانگذار به سمت آن شرکت کشیده می شوند.

داستانی داری که بخوای تعریف کنی؟ با خبرنگار Madeline Stone در mstone@insider.com، mlstone@protonmail.com، یا در برنامه پیام‌رسانی ایمن Signal به شماره (۶۴۶) ۸۸۹-۲۱۴۳ با استفاده از تلفن غیر کاری تماس بگیرید.

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

در ادامه بخوانید

آیا این مقاله برای شما ارزشمند بود؟


آره

خیر

نظرات اضافی

ایمیل (اختیاری)

تجارت الکترونیک
هوش مصنوعی


منبع: https://www.businessinsider.com/former-shopify-leader-launches-ai-imaging-tool-2023-10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *