یکی از هدفون‌های حذف نویز مورد علاقه ما ارزان‌تر از همیشه است

ما توصیه می کنیم هدفون Bose QuietComfort Ultra در راهنمای ما به بهترین هدفون بی سیم برای کسانی که فقط قوی ترین حذف نویز فعال (ANC) ممکن را در یک طراحی بی سیم واقعی می خواهند. اگر به دنبال خرید یک جفت بوده‌اید، توجه داشته باشید: فروش اخیر این هدفون را به ۲۴۹ دلار کاهش داده است، که ۵۰ دلار از قیمت معمول آن‌ها کاهش می‌دهد و با پایین‌ترین قیمت قبلی که در فصل تعطیلات شاهد بودیم مطابقت دارد. این پیشنهاد در چندین خرده فروش از جمله آمازون در دسترس است. والمارت و فروشگاه اینترنتی خود Boseو به عنوان بخشی از یک گسترده تر می آید موجی از تخفیف ها روی هدفون، هدفون، نوار صوتی و بلندگوهای بلوتوث این شرکت.

بیلی استیل، خبرنگار ارشد Engadget، به Earbuds QuietComfort Ultra امتیاز ۸۸ در بررسی خود در سپتامبر گذشته. باز هم، عملکرد ANC جذابیت بزرگ در اینجاست: هدفون‌ها کار فوق‌العاده‌ای در کاهش صدای خارجی در سراسر صفحه انجام می‌دهند، و برنامه Bose به شما امکان می‌دهد در صورت احساس ناراحتی، شدت ANC را کاهش دهید. (البته، مانند اکثر هدفون‌های حذف نویز، صداها و سایر صداهای با صدای بلندتر کمی واضح‌تر از زنگ‌های باس و میانی به گوش می‌رسند.) هدفون‌های واقعی بزرگ‌تر از اکثر جفت‌های دیگر هستند، اما راحت هستند و نرم هستند. نوک سیلیکونی که فشار زیادی در گوش ایجاد نمی کند.

امضای صدای Bose کمی بیس است، اما در حد شلختگی نیست، بنابراین باید به ویژه طرفداران هیپ هاپ و پاپ را راضی کند. اگر می خواهید سطح پایین تری داشته باشید، می توانید منحنی EQ را از طریق برنامه Bose تغییر دهید. این مدل همچنین با یک ویژگی صوتی فضایی اختیاری به نام «صدای غوطه‌ور» ارائه می‌شود که هدف آن ارائه صدایی بیشتر و حس پهنای بیشتر به هر آهنگی است. برخی از آهنگ‌ها همچنان بهتر از بقیه به آن می‌رسند، اما استیل متوجه شد که در کل جزئیات قابل‌توجهی را ارائه می‌دهد.

با این حال، برخی از مسائل وجود دارد که باید در نظر داشت. هدفون QuietComfort Ultra به طور پیش فرض فاقد شارژ بی سیم است. برای اضافه کردن آن، شما نیاز به خرید یک کاور کیس ۴۹ دلاری. آنها همچنین نمی توانند به دو دستگاه به طور همزمان متصل شوند. میکروفون داخلی برای مکالمات تلفنی مناسب است، اما خوب نیست، و شش تا هفت ساعت عمر باتری به طور مشابه خوب است. با روشن بودن Immersive Audio، زمان دوم به چهار ساعت کاهش می یابد. WF-1000XM5 سونیانتخاب برتر در راهنمای ما، پیشنهاد a مجموعه ویژگی های گسترده تر و عملکرد عالی ANC به خودی خود (اگرچه ممکن است برای کسانی که گوش های کوچکتری دارند راحت تر باشند). AirPods Pro اپلدر همین حال، هنوز هم شامل a مجموعه ای از راحتی برای دارندگان آیفون با این حال، اگر یک مجموعه بی‌سیم واقعی می‌خواهید که روی ANC و صدای فضایی تمرکز کند، این یک تخفیف مناسب است.

در معاملات دیگر Bose، نسخه بیش از گوش QuietComfort Ultra همچنین ۵۰ دلار تخفیف در ۳۷۹ دلار دارند. آن جفت تحویل می دهد ANC درجه یک همچنین، اما توجیه زمان آن سخت تر است WH-1000XM5 سونیما هدفون بی سیم مورد علاقه به طور کلی، در حال حاضر با قیمت ۵۰ دلار کمتر به فروش می رسد. بزرگ قبیله QuietComfort Earbuds II با قیمت ۱۹۹ دلار نیز موجود است، اگرچه بررسی ما نشان داد که ترفندهای صوتی فضایی مدل Ultra ارزش ارتقاء را دارد.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/one-of-our-favorite-noise-canceling-earbuds-is-cheaper-than-ever-155517532.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/one-of-our-favorite-noise-canceling-earbuds-is-cheaper-than-ever-155517532.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *