یکی دیگر از فاش شدن گوشی OnePlus 12R لیست کامل مشخصات و در دسترس بودن جهانی آن را فاش می کند

یکی دیگر از فاش شدن گوشی OnePlus 12R لیست کامل مشخصات و در دسترس بودن جهانی آن را فاش می کند

ما در حال حاضر کاملا در مورد وان پلاس ۱۲در حال حاضر در چین و همه جا در تاریخ ۲۳ ژانویه در دسترس است – اما یک گوشی میان رده OnePlus 12R نیز در راه است، و یک فاش جدید تقریباً تمام مشخصات کلیدی این تلفن را به اشتراک گذاشته است.

این نشت از سوی یک منبع آگاه شناخته شده است مکس جامبور (از طریق GSMArenaو به ما می گوید که OnePlus 12R قرار است از تراشه قدیمی تر اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده کند نه آخرین اسنپدراگون ۸ نسل ۳ که وان پلاس ۱۲ به آن مجهز شده است.

این پردازنده ظاهراً با ۸ یا ۱۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی جفت می شود. گفته می شود ظرفیت باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعت است که در واقع کمی بزرگتر از همان مشخصات در OnePlus 12 است.

در مورد صفحه نمایش، به نظر می رسد ما می توانیم منتظر صفحه نمایش ۶٫۷۸ اینچی باشیم که قادر به رسیدن به حداکثر نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز باشد. ظاهراً قرار است به گوریلا گلس Victus 2 مجهز شود، بنابراین باید مقدار مشخصی از استحکام را تضمین کند.

بیشتر ببین

دوربین ها و تاریخ عرضه

به گفته این منبع، در مورد دوربین‌ها، ماژول دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسل + ۸ مگاپیکسل + ۲ مگاپیکسل در پشت داریم. ظاهراً دو گزینه رنگی خاکستری آهنی و آبی سرد خواهند بود که با رنگ مشکی، سفید و سبز OnePlus 12 متفاوت است.

در نهایت، افشای اطلاعات نشان می‌دهد که این گوشی قرار است در تاریخ ۴ ژانویه به‌طور رسمی در چین رونمایی شود، پیش از عرضه جهانی (مانند OnePlus 12) در تاریخ ۲۳ ژانویه – که گفته می‌شود عرضه جهانی شامل ایالات متحده نیز می‌شود.

OnePlus قبلاً اشاره کرده بود که سال ۲۰۲۴ سالی خواهد بود که سری گوشی های میان رده R در خارج از چین و هند در دسترس قرار می گیرد و به نظر می رسد که در زمان ورود به سطح مناسبی از قدرت خواهد رسید.

البته قیمت گذاری مانند همیشه بسیار مهم خواهد بود و در این نشت به آن اشاره نشده است. ما هزینه رسمی OnePlus 12R را هنگامی که در ۲۳ ژانویه در سطح جهانی عرضه می شود، دریافت خواهیم کرد – و در نهایت، ممکن است به لیست بهترین گوشی های ارزان قیمت ما راه پیدا کند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/oneplus-phones/another-oneplus-12r-leak-reveals-its-full-specs-list-and-global-availability

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *