یک انبار بزرگ آنالوگ جیبی در راه است، اما آداپتورهای سبد خرید دوباره با تأخیر مواجه شدند

را جیب آنالوگ تحسین شده کنسول دستی قابل حمل چند سیستمی یک موفقیت واقعی است. در واقع آنقدر محبوب است که هفته ها تمام شده است. هیچ ترسی نداشته باشید، خریداران احتمالی. آنالوگ این کنسول ها در تاریخ ۴ دسامبر ساعت ۱۱ صبح به وقت شرقی برای خرید در دسترس خواهند بود. این شرکت قول داده است که این سفارشات به موقع برای تعطیلات به دست خواهند رسید.

این ذخیره‌سازی فقط برای طرح‌های اصلی سیاه و سفید اعمال می‌شود و نه آن‌ها که بیشتر آنها فروخته شده باقی مانده است. اگر پنجره ۴ دسامبر را از دست دادید، شرکت دوباره در ۸ دسامبر در ساعت ۱۱ صبح به وقت شرقی انبار مجدد انجام می دهد، اما تا فوریه ارسال نمی شود.

آنالوگ همچنین از یک سیستم عامل جدید برای این کنسول خبر داد که قرار است در چند روز آینده وارد شود. Analogue Pocket OS v.1.2 تعدادی از باگ ها را برطرف می کند، پشتیبانی از کنترلرهای جدید را اضافه می کند، برنامه ساخت موسیقی Nanoloop را به روز می کند و اجازه می دهد تا موارد جدید را ایجاد کنید. این فقط اولین آپدیت است. آنالوگ Pocket OS نسخه ۲٫۰ قبل از پایان ماه می آید و به توسعه دهندگان شخص ثالث امکان دسترسی به حالت های نمایش اصلی، مانند زیبایی نمادین Game Boy، و سایر ویژگی ها را می دهد. این به روز رسانی ها دنبال می شوند

این فقط جیبی نیست که کمی عشق می گیرد. Analogue Duo سرانجام در ۱۱ دسامبر ارسال می شود. و بیش از شش ماه Duo یک سیستم همه کاره است که قول می دهد هر عنوان TurboGrafx-16/PC Engine را اجرا کند، حتی ماجراجویی بونک، بازی ای که به دلایل واضح مرتبط با نام، استرس را در کودکی به من پایان نداد. Duo هم کارتریج و هم دیسک های فشرده را پخش می کند. حتی بازی‌هایی را اجرا می‌کند که در ابتدا به افزونه رم Arcade که به عنوان بخشی از کنسول ژاپنی SuperGrafx موجود است، نیاز داشتند. باز هم آنالوگ وعده تحویل تا تعطیلات را می دهد.

این شرکت همچنین یک داک سفید با نسخه محدود را برای Pocket می‌فروشد که در ۴ دسامبر نیز به فروش می‌رسد. با این حال، این داک تازه رنگ‌شده گران‌تر از مدل اصلی مشکی است و به جای ۱۰۰ دلار، ۱۳۰ دلار است.

این همه خبر خوبی برای طرفداران بازی های یکپارچهسازی با سیستمعامل نیست. آنالوگ یک تاخیر برای مجموعه آداپتور جیبی تا فوریه اعلام کرد. این مجموعه کنسول‌های جدیدی را به مجموعه اضافه می‌کند، بنابراین سیستم می‌تواند کارتریج‌های TurboGrafx-16، کارتریج‌های Neo Geo Pocket Color و کارت‌های Atari Lynx را بازی کند.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/a-big-analogue-pocket-restock-is-coming-but-cart-adapters-are-delayed-again-191423716.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/a-big-analogue-pocket-restock-is-coming-but-cart-adapters-are-delayed-again-191423716.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *