یک برنامه دزدی دریایی قبل از اینکه اپل آن را بکشد از نتفلیکس در اپ استور پیشی گرفت

در هفته گذشته اپلیکیشنی به نام Kimi وجود داشت که به طرز عجیبی از سرویس‌های پخش معروف مانند Netflix و Prime Video در لیست برترین برنامه‌های سرگرمی رایگان برای iOS پیشی گرفت. اکنون اپل این برنامه را حذف کرده است… به احتمال زیاد به این دلیل که به کاربران امکان دسترسی به فیلم های دزدی دریایی را می دهد. مانند سیمی گزارش می دهد، کیمی به عنوان یک اپلیکیشن مبدل شده بود که با وادار کردن شما به بازی نقطه تفاوت در عکس های مشابه، بینایی شما را آزمایش می کند. در واقع، این چیزی شبیه به آن نبود و در عوض حاوی نمایش‌ها و فیلم‌های بی‌معنا، از جمله فیلم‌های پرفروش اخیر و فیلم‌های برنده جایزه بود.

با این حال، کیفیت ارائه‌های آن به گونه‌ای متفاوت بود که برای کسانی که قبل از ظهور سرویس‌های پخش آنلاین به دنبال نمایش‌ها و فیلم‌ها بودند، آشنا بود. کپی کیمی از بازیگر اما استون چیزهای بیچاره ظاهراً دانه‌دار و پیکسلی بود، در حالی که سایر فیلم‌های موجود در کپی‌های باکیفیت دارای تبلیغاتی بودند که نمای بالای صفحه را مسدود می‌کردند. استفاده از این برنامه بسیار آسان بود: بینندگان برای شروع تماشا باید آن را دانلود کرده و فعال کنند. این شبیه به سرویس منقرض شده Popcorn Time بود، زیرا فیلم های دزدی دریایی را به آسانی تماشای نتفلیکس می کرد. زمان پاپ کورن برای همیشه تعطیل شود در سال ۲۰۲۲

اپل به حفظ حریم خصوصی و ایمنی و اطمینان از اینکه برنامه‌هایی که برای دانلود در دسترس قرار می‌دهد در بالا و بالا هستند افتخار می‌کند. وقتی آشکار شد چگونه مطابقت خواهد داشت برای مثال، با قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا (DMA)، اعلام کرد که هر فروشگاه اپلیکیشن جایگزینی که به پلتفرم‌های این شرکت راه پیدا می‌کند، باید قوانین سختگیرانه و ابزارهای تعدیل قابل مقایسه با خودش را داشته باشد. با این حال، خود اپل ممکن است مجبور شود از نزدیک اپ استور خود را زیر نظر بگیرد. بینندگان نارضایتی خود را به صورت آنلاین از پرداخت هزینه برای خدمات استریم بیش از حد برای تماشای آنچه می‌خواهند ابراز می‌کنند و به نظر می‌رسد که تعداد بیشتری از مردم دوباره به دزدی دریایی روی می‌آورند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/a-piracy-app-outranked-netflix-on-the-app-store-before-apple-pulled-it-132013246.html?src=rss ظاهر شد.


منبع: https://www.engadget.com/a-piracy-app-outranked-netflix-on-the-app-store-before-apple-pulled-it-132013246.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *