یک بلندگوی JBL Partybox Encore Essential را با کمترین قیمت تا به امروز بگیرید و مهمانی های تعطیلات خود را به هیجان بیاورید.

۱۲۰٫۹۵ دلار پس انداز کنید: از ۱ دسامبر، اسپیکر JBL Partybox Encore Essential به قیمت ۱۷۹ دلار به فروش می رسد که از ۲۹۹٫۹۵ دلار در آمازون کاهش یافته است. این تخفیف ۴۰ درصدی و کمترین قیمتی است که روی این اسپیکر دیده ایم.


اسپیکر بلوتوث ضروری JBL Partybox Encore

۱۷۹ دلار در آمازون (۱۲۰٫۹۵ دلار صرفه جویی کنید)



بله، دسامبر است – و هنوز وقت دارید که بتوانید شادی و مربا را به مهمانی‌های تعطیلاتی که میزبانی می‌کنید یا در آن شرکت می‌کنید، بیاورید. اسپیکر قابل حمل. شما خوش شانس هستید که امروز از آمازون برای بلندگوی پررونق JBL استفاده کرده است.

از ۱ دسامبر، می توانید دریافت کنید اسپیکر JBL Partybox Encore Essential برای ۱۷۹ دلار این ۱۲۰٫۹۵ دلار از قیمت معمولی آن ۲۹۹٫۹۵ دلار یا تخفیف ۴۰ درصدی است. همچنین این است پایین ترین قیمتی که دیده ایم روی این مدل خاص

این بلندگوی قابل حمل با باس سنگین، نیروگاه کوچکی است. می‌تواند تا شش ساعت دوام بیاورد و صدای روشن و واضح را هر کجا که می‌روید پخش می‌کند. همچنین با محافظت ضد آب IPX4 ضد پاشش است، بنابراین حتی اگر کسی یک کاسه پانچ بریزد یا باران شروع به باریدن کرد، دیگر نگران نباشید. بعلاوه، مجهز به روشی سرگرم‌کننده برای ایجاد محیط است: یک چراغ حلقه با جلوه‌ای که می‌توانید با موسیقی خود همگام‌سازی کنید (یا در صورت تمایل آن را کنار بگذارید).

دو بلندگو را به صورت بی سیم با هم جفت کنید و صدای بزرگتر و بهتری دریافت کنید. با این قیمت، می توانید چند بلندگو بخرید و از موسیقی تعطیلات مورد علاقه خود یا هر چیز دیگری که مهمانی را در کل خانه برگزار می کند، لذت ببرید. اگر به دنبال راهی آسان و مقرون به صرفه برای پخش شادی هستید، این می تواند باشد.


منبع: https://mashable.com/article/dec-1-jbl-partybox-encore-essential-speaker-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *