یک روز تا رونمایی گوشی جدید نوبیا؛ محصولی با باتری ۶ هزار میلی‌آمپرساعتی

نوبیا Z60 اولترا به‌زودی در چین رونمایی خواهد شد و اکنون مشخصات فنی دستگاه مذکور به‌طور رسمی دردسترس قرار گرفته است. تیزر نوبیا در ویبو، اطلاعات دیگری درمورد پرچمدار بعدی این برند ارائه می‌دهد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

نوبیا Z60 اولترا از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره خواهد برد و به نسل پنجم فناوری دوربین جلو زیر نمایشگر ZTE مجهز خواهد شد. در قاب پشتی دستگاه نیز شاهد دوربین سه‌گانه با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال (OIS) خواهیم بود. این گوشی از دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و در سه رنگ جذاب عرضه خواهد شد.

نسخه‌ی Starry Sky Collector Edition گوشی نوبیا Z60 اولترا از طراحی پشتی بسیار زیبایی بهره می‌برد که بدون عینک سه‌بعدی نیز می‌توان عمق آن را به‌راحتی مشاهده کرد.

از دیگر ویژگی‌های نوبیا Z60 اولترا می‌توان به باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی، فناوری شارژ سریع سیمی ۸۰ وات، نمایشگر ۶٫۸۲ اینچی LTPO OLED ساخت BOE با وضوح ۱٫۵K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز اشاره کرد. روشنایی این صفحه نمایش به ۱۵۰۰ نیت می‌رسد که برای استفاده در روشنایی روز کافی خواهد بود. گوشی ZTE حداکثر با ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5x و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 به‌فروش خواهد رسید.

باتری گرافیتی نوبیا Z60 اولترا چگالی انرژی را افزایش می‌دهد؛ به‌ بیان دیگر با هربار شارژ، مدت بیشتری می‌توان از آن استفاده کرد. این محصول با ظاهری منحصربه‌فرد به‌فروش می‌رسد و از پنل پشتی شامل چند دوربین و فلش LED استفاده می‌کند. دکمه‌ی اضافه‌ی تعبیه‌شده روی این دستگاه نیز به کاربران اجازه می‌دهد عملکرد دوربین را شخصی‌سازی کنند.

اگرچه مشخصات کامل نوبیا Z60 اولترا رسماً تأیید شده است، هنوز قیمت گوشی مذکور را نمی‌دانیم.


منبع: https://www.zoomit.ir/mobile/413462-nubia-z60-ultra-specifications-teased-officially/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *