یک سرخ کن بادی نینجا با قیمت ۵۵ دلار بگیرید و سال نوی خوشمزه و سالم را آغاز کنید

۵۵ دلار پس انداز کنید: این سرخ کن بادی نینجا AF101 به قیمت ۷۴٫۹۹ دلار در آمازون به فروش می رسد. این ۴۲ درصد کاهش قیمت فهرست آن ۱۲۹٫۹۹ دلار است.


سرخ کن بادی نینجا AF101

۷۴٫۹۹ دلار در آمازون (۵۵ دلار صرفه جویی کنید)



بنابراین بالاخره تصمیم گرفتید یک سرخ کن بادی تهیه کنید. شاید امیدوار بودید امسال زیر درخت کریسمس یکی را پیدا کنید، یا شاید سبزیجات بریان شده خوشمزه مادرشوهرتان بالاخره شما را جلب کرد. دلیل شما هر چه باشد، روز بسیار خوبی برای شکستن نگهدارنده سرخ کن بادی است، زیرا سرخ کن بادی Ninja AF101 امروز با قیمت عالی به فروش می رسد.

این سرخ کن بادی Ninja AF101 امروز با قیمت ۷۴٫۹۹ دلار در آمازون به فروش می رسد. این ۵۵ دلار کمتر از قیمت فهرست آن ۱۲۹٫۹۹ دلار است که ۴۲ درصد صرفه جویی در مصرف شما می کند. به علاوه، این معامله تنها ۹ دلار بالاتر از سرخ کن هوا است پایین ترین قیمت ثبت شده. شما همیشه نمی توانید روی امتیاز دادن به سرخ کن باکیفیت با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار حساب کنید، بنابراین توصیه می کنیم طبق این معامله عمل کنید.

اگر می‌خواهید در سال جدید سالم‌تر غذا بخورید، با کلمه «سرخ کن» پرت نشوید. سرخ کن بادی نینجا AF101 برای غذاها و میان وعده های خوشمزه و خانگی غذا را ترد، برشته، گرم می کند و آب می کند. این یک ابزار عالی برای برشته کردن سریع سبزیجات یا حتی درست کردن تنقلات میوه های کم آب است. سرخ کردن هوا نیز با ۷۵ درصد چربی کمتر نسبت به روش‌های سنتی سرخ‌کرده سرخ می‌شود. Ninja AF101 یک سرخ کن بادی عالی برای تغذیه کل خانواده است، زیرا دارای یک سبد با ظرفیت ۴ لیتر است. به علاوه، قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است.

معاملات Mashable

می‌خواهید معاملات دست‌چین‌شده بیشتری را در صندوق ورودی خود داشته باشید؟
برای خبرنامه معاملات روزانه Mashable ثبت نام کنید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!

خرید کنید سرخ کن بادی Ninja AF101 امروز و مهارت های خود را در آشپزخانه بهبود بخشید.

موضوعات
سرخ کن های هوا


منبع: https://mashable.com/article/dec-28-ninja-air-fryer-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *