یک فیلم بیوگرافی ایلان ماسک توسط دارن آرونوفسکی کارگردانی خواهد شد

همه ما می‌دانستیم که این فقط یک مسئله زمان است که یکی از ثروتمندترین و بحث‌برانگیزترین مردان جهان تحت درمان بیوگرافی قرار گیرد و اکنون این اتفاق در حال رخ دادن است. ایلان ماسک در حال ساخت فیلم خودش است که کارگردانی آن را دارون آرونوفسکی کارگردان سرشناس و تهیه کنندگی A24 بر عهده دارد.

این فیلم قرار است بر اساس آن ساخته شود که سهم خود را از بررسی های نامطلوب دریافت کرده است نویسنده پیشنهاد می کند “بیشتر پیش بینی های مطمئن ماسک را به عنوان انجیل می پذیرد” و یک “درب بدون بینش”. البته همه بررسی ها آنقدر وحشتناک نبودند، اما بسیاری به کتاب ایزاکسون به عنوان نمونه ای واضح از خطرات روزنامه نگاری دسترسی اشاره می کنند.

ایزاکسون همچنین بیوگرافی استیو جابز را نوشت که در سال ۲۰۱۵ در فیلمی با بازی مایکل فاسبندر و کارگردانی دنی بویل اقتباس شد. این فیلم در نهایت یک اقتباس فوق‌العاده آزاد از کتاب ایزاکسون بود، بنابراین خواهیم دید که آرونوفسکی با مواد چه می‌کند. اگر کسی می تواند مهر شخصی خود را روی چیزها بگذارد، کارگردان پشت آن است مادر!، نهنگ، مرثیه ای برای یک رویا و قوی سیاه.

این فیلم هنوز در مراحل اولیه توسعه است، بنابراین هنوز هیچ نویسنده ای پیوست نشده است و هیچ اطلاعیه ای برای انتخاب بازیگر وجود ندارد. در یک تاپیک اخیر ردیت، بهترین انتخاب‌های نظر دهندگان برای بازیگری برای ماسک، نیکلاس کیج، رامی مالک، جسی آیزنبرگ و رابرت داونی جونیور بودند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/an-elon-musk-biopic-will-be-directed-by-darren-aronofsky-162714444.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/an-elon-musk-biopic-will-be-directed-by-darren-aronofsky-162714444.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *