یک ماجراجویی معمایی نقش برای PS5 فاش شد – PlayStation.Blog

سلام! نیک ساتنر اینجاست. ممکن است قبلاً نام من را در قالب های مختلف در بلاگ پلی استیشن دیده باشید (اخیراً به عنوان نویسنده کارتو)، اما من بسیار هیجان زده هستم که امروز به عنوان یکی از بنیانگذاران استودیوی کوچک Furniture & Mattress نزد شما می آیم تا فاش کنم. اولین بازی ما برای PS5 Arranger: A Role-Puzzling Adventure.


یک ماجراجویی معمایی نقش برای PS5 فاش شد – PlayStation.Blog

چه لعنتی است نقش گیج کننده، ممکن است بپرسید؟ خوب، ما چند سال گذشته را صرف ساختن دنیایی کرده‌ایم که انتظار دارید در یک بازی نقش‌آفرینی پیدا کنید: شهرهای کنجکاو و مناطق بیابانی بدحال برای کاوش، شخصیت‌های عجیب و غریب برای ملاقات، و هیولاهای عجیب و غریب برای نبرد در سیاه چال‌ها. . . اما در Arranger همه چیز از زبان یک بازی پازل بیان می شود. از این رو: نقش آفرینی!

کل دنیای بازی در یک شبکه گیم پلی گسترده و به هم پیوسته وجود دارد، و همانطور که قهرمان داستان ما جما حرکت می کند، همه چیز در همان ردیف یا ستون با او حرکت می کند. او همچنین می‌تواند خودش یا اشیاء دیگر را از یک لبه شبکه به لبه دیگر حلقه کند. در طول ۸ تا ۱۰ ساعت ماجراجویی تک نفره خود، ما مرتباً این مکانیک‌های ساده را به روش‌های جالبی می‌پیچانیم و واژگون می‌کنیم، و سعی می‌کنیم همه چیز را آرام نگه داریم و در عین حال تعدادی سرخراش رضایت‌بخش را ارائه دهیم. (و چندین گزینه کمکی برای رد شدن از آنها در صورتی که روحیه ندارید.)

مطمئناً هیچ نقش آفرینی بدون یک داستان رضایت بخش ارزش آن را ندارد. و مانند پازل‌هایمان، ما سعی کرده‌ایم چیزهای سرگرم‌کننده و سبک‌دلانه‌ای را با چند موضوع و ایده‌های چالش برانگیز بسازیم، اگر به آنها علاقه دارید. مهمتر از همه، این یک سفر خودیابی است، زیرا جما در شهر کوچکی که نامناسب است، برای اولین بار به فراتر از محدوده شهر خود می رود – فقط برای یافتن دنیایی هیجان انگیز و در عین حال تقسیم شده، که توسط نیروی غیرقابل حرکتی شناخته شده به عنوان ایستا تسخیر شده است. آیا او می تواند دنیایی راکد را به هم بزند و اوضاع را کمی تکان دهد؟

مسلما نگه نداشتیم همه از tropes RPG. ما هیچ XP برای جمع آوری نداریم، یا قدرت جدیدی برای باز کردن آن گیت پیشرفت نداریم – در عوض، ما یک جریان منظم از روش های جدید برای آزمایش درک شما از مکانیک ارائه می دهیم. و هیچ موجودی درون بازی برای مدیریت وجود ندارد – هر چیزی که برای تعامل با آن نیاز دارید در کنار Jemma در شبکه وجود دارد. بنابراین اگر یک در قفل شده پیدا کردید، خوب، البته به یک کلید نیاز دارید – اما در داخل تنظیم کنندهشما باید بفهمید که چگونه می توانید آن را یک کاشی به آنجا منتقل کنید، در مسیرهای گاهی پرپیچ و خم و از موانع غیرمنتظره عبور کنید.

در نهایت، اگر این هنر برای شما کاملاً آشنا به نظر می رسد، ممکن است دلیل خوبی وجود داشته باشد. دلیلش این است که بازی هنری است که توسط بنیانگذار من دیوید هلمن، هنرمند پشت پلتفرم پازل کلاسیک مدرن Braid کارگردانی شده است. این اولین بازی کامل او به عنوان هنرمند اصلی از آن زمان است، و همراه با گروه کوچکی از هنرمندان فوق العاده با استعداد که از او حمایت می کنند، در تلاش هستند تا چیزی از نظر بصری چشمگیر و منحصر به فرد خلق کنند. دیوید همچنین بر پیشینه خود به عنوان یک هنرمند کمیک برای کات سین های ما تکیه می کند و پانل های کمیک خاطره انگیزی را برای بیان بسیاری از مهم ترین ضربات داستانی ما ایجاد می کند. ما به همراه یکی دیگر از بنیانگذاران من، نیکو رکابارن، طراح Ethereal مورد علاقه طرفداران، و آهنگساز فوق العاده با استعداد توماس باتیستا، چندین دهه تجربه (!) بازی سازی را به حساسیت یک تیم کوچک می آوریم تا چیزی برای شما خلق کنیم. خاص

Arranger: A Role-Puzzling Adventure تابستان ۲۰۲۴ روی PS5 عرضه می شود و ما نمی توانیم بیشتر از این خوشحال باشیم که در نهایت بتوانیم آن را برای شما فاش کنیم. بابت بررسی آن ممنونم!


منبع: https://blog.playstation.com/2024/02/21/arranger-a-role-puzzling-adventure-revealed-for-ps5/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *