یک هوندا آکورد واقعا چقدر می تواند دوام بیاورد؟

یک هوندا آکورد واقعا چقدر می تواند دوام بیاورد؟

اگرچه گاهی اوقات ممکن است آزاردهنده باشد و گاهی اوقات برای جیب شما سخت باشد، اما حفظ عملکرد وسیله نقلیه شما برای ماندگاری طولانی آن مهم است. اینجاست که شرکت هایی مانند هوندا می توانند بسیار مفید باشند. بخشی از چیزی که باعث دوام طولانی مدت خودروهای سازندگان ژاپنی مانند هوندا و تویوتا می شود این است که طراحی آنها را برای رفع مشکلات مکانیکی مناسب می کند. سهولت حل مشکلات هوندا آکورد نیز می تواند بار مالی کمتری را بر دوش مالک خودرو وارد کند و باعث می شود که آنها با احتمال بیشتری نسبت به رفع مشکلات سریعتر از به تعویق انداختن آنها برای صرفه جویی در هزینه ها اقدام کنند.

اگرچه من هوندا ندارم، اما یک تویوتا تاکوما دارم و شخصا می توانم از طول عمر این خودروهای ساخت ژاپن صحبت کنم. من کامیون را از فوریه ۲۰۱۰ داشته ام و به ندرت با نحوه کارکرد آن مشکلی داشته ام و احتمالاً به این زودی تغییر نخواهد کرد.

البته سال های مدل مختلف قابل اعتمادتر از بقیه هستند. به عنوان مثال، مدل های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ هوندا آکورد بیشتر در معرض مشکلات هستند، بنابراین اگر به دنبال یک هوندا آکورد کارکرده هستید، شاید از آن سال ها اجتناب کنید. اگر آکوردی با بیش از ۱۰۰۰۰۰ مایل – یا حتی ۱۵۰۰۰۰ مایل – پیدا کردید، این عدد نباید شما را دلسرد کند. هنوز هم این پتانسیل را دارد که بعد از آن مدت طولانی برای شما دوام بیاورد.


منبع: https://www.slashgear.com/1471007/how-long-does-a-honda-accord-last/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *